Noul sponsor principal al Petrolului este Alexandrion Grup. Sigla companiei este imprimată deja pe pieptul lupilor. Reprezentantul grupului, Nawaf Salameh, un mare iubitor al sportului şi al Petrolului, a spus câteva lucruri importante.
Deşi este un adept al capitalismului total, omul de afaceri a sugerat că Petrolul nu este un simplu “biznis” şi merită o mai mare atenţie din partea mediului de afaceri ploieştean şi prahovean. Salameh a spus, totodată, că nu înţelege de ce unele firme au decis rezilierea contractelor cu clubul ploieştean. Aici a punctat foarte bine şi directorul executiv al Petrolului, Andi Crângu, spunând că Alexandrion, prin mâna de ajutor dată echipei, este un prieten adevărat al clubului.
“Dacă în iarnă, doi parteneri ai noştri au decis să renunţe, Alexandrion a hotărât să rămână şi să extindă colaborarea. Prietenul la nevoie se cunoaşte. Alexandrion este un prieten adevărat, un partener adevărat şi trebuie să-i mulţumim. Contractul a fost upgradat. Sigla Alexandrion se va regăsi pe tricouri, pe piept, până la vară. După aceea, vom avea un parteneriat secundar, cu poziţionarea siglei pe spatele tricourilor de joc”, a declarat Andi Crângu.
Nawaf Salameh a început declaraţia de la conferinţa de presă organizată marţi încălzind atmosfera: “Consilierii mei au tot adus modificări discursului. Aşa că o să vorbesc liber!”.
“Am fost împotriva legii insolvenţei, dar nu puteam rămâne indiferent faţă de această echipă şi faţă de suporterii ei. Am dublat efortul şi sprijinim o echipă mare de fotbal din România. Nu înţeleg de oamenii de afaceri au plecat şi nu-i înţeleg nici pe cei care nu vor să sprijine sportul românesc. Doresc numai bine echipei şi să treacă cât mai repede peste această perioadă dificilă! ”