Aura Răducu, director executiv adjunct al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov: Maşinile parcate ilegal pe inelul median şi artere reprezintă o problemă care trebuie rezolvată, la fel cum trebuie rezolvată şi problema traficului greu, a camioanelor care circulă la ore de vârf în Bucureşti.

 

Printre măsurile care ar avea un impact ridicat asupra traficului, dacă ar fi interpretată cum trebuie, ar fi centura feroviară a capitalei, care să integreze linia de tren alături de transportul în comun din oraş.

 

În Bucureşti avem o densitate de 700 de maşini la mia de locuitori şi zilnic în traficul din Capitală sunt 2 milioane de maşini. Avem cel mai mare număr de maşini dintr-un oraş de la nivel european şi suntem în top oraşe europene cu cele mai multe călătorii cu maşina într-o singură zi, potrivit datelor Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov.

 

„Bucureştiul are o suprafaţă de două ori mai mică decât Viena, în timp ce numărul maşinilor care circulă zi de zi din el este dublu. Maşinile parcate ilegal pe inelul median şi artere reprezintă o problemă care trebuie rezolvată, la fel cum trebuie rezolvată şi problema traficului greu, a camioanelor care circulă la ore de vârf în Bucureşti“, a spus Aura Răducu, director executiv adjunct al Asociaţiei în cadrul evenimentului e-Mopoli organizat de Angenţia pentru Dezvoltare Regională Bucureşti-Ilfov. Ea a fost ministrul fondurilor europene în guvernul Cioloş.

 

 

 

 

Sursa: www.zf.ro