Turiştii care vor alege ca destinaţie de vacanţă staţiunea Azuga vor avea la dispoziţie un nou Centru Naţional de Informare şi Promovare Turistică. Având în vedere dezvoltarea turismului şi creşterea numărului de turişti în staţiune şi în zonele limitrofe, dar şi a locurilor de muncă, primăria oraşului Azuga a semnat un contract de finanţare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi Autoritatea Naţională pentru Turism, urmând ca noul centru de informare şi promovare să fie deschis în maxim 6 luni.  În urma studiilor făcute în ultimii ani şi tinând cont de numărul mare de turişti care ajung în staţiune mai ales în sezonul hibernal, reprezentanţii primăriei şi-au dat seama că este foarte mare nevoie de un asemenea centru.

 “Staţiunea montană Azuga era  oarecum într-un con de umbră, în ceea ce priveşte sectorul de informare turistică,  deşi avem unele dintre cele mai bune pârtii de schi din România. Construirea noului Centru Naţional de Promovare şi Informare Turistică  la Azuga va aduce un plus de informaţie tuturor turiştilor care doresc să fie informaţi despre numărul şi diversificarea unităţilor de cazare, dar şi desprea starea traseelor şi a pârtiilor de schi din zonă.” , ne spune Ciprian Munteanu – administrator public Azuga

Proiectul este cofinanţat în cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.3 – promovarea potenţialului turistic şi creearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, Operaţiunea “Crearea Centrelor Naţionale de Informare şi Promovare turistică şi dotarea acestora”. Valoarea totala a proiectului este de 328.910 lei iar cofinanţarea eligibilă din partea beneficiarului este de numai 6.578 de lei.