Premiera exclusiva a noului single al trupei U2, "Invisible", in timpul finalei sportive Super Bowl, in parteneriat cu (RED) si Bank of America, a strans peste trei milioane de dolari pentru Fondul Global pentru Lupta impotriva SIDA, tuberculoza si malariei, in decurs de doar 36 de ore de la postarea pe iTunes.
Succesul campaniei umanitare a facut ca Bank of America sa isi mareasca contributia anuntata initial, de doua milioane de dolari. Piesa a putut fi descarcata gratuit de duminica pana luni si Bank of America promisese sa dea cate un dolar pentru fiecare descarcare, scrie Billboard.
Toate veniturile generate de vanzarea piesei "Invisible", care poate fi achizitionata cu 1,29 de dolari incepand de marti, vor fi donate de asemenea Fondului.
"Invisible" a fost postata pe iTunes duminica si in prima ora fusese deja descarcata gratuit de peste un milion de ori, dupa ce campania a fost popularizata in pauza de publicitate de la Super Bowl. Pana la incheierea perioadei cand putea fi descarcata gratuit, luni seara, piesa stransese peste trei milioane de descarcari. Contributia Bank of America face parte din promisiunea de a dona 10 milioane de dolari in decurs de doi ani pentru aceasta cauza.