Retailerul grec de jucării Jumbo a obţinut în România în primele şase luni ale anului fiscal 2015/2016 un profit net de 9,3 milioane euro, de două ori şi jumătate mai mare faţă de acelaşi interval al anului anterior, în condiţiile în care vânzările au urcat de peste două ori, la 28,65 milioane euro.
În primele şase luni ale anului fiscal 2014/2015, compania a raportat pentru România profit de 3,77 milioane de euro, la vânzări de 12,92 milioane de euro.
La finele anului 2014, compania opera în România patru magazine, iar pe parcursul anului 2015 a deschis alte trei unităţi, cele din Arad, Ploieşti şi Piteşti.
Subsidiara din România a Jumbo opera la finele lunii decembrie şapte magazine, din care două în Bucureşti, unul în Timişoara, unul în Oradea, unul în Arad, unul în Ploieşti şi unul în Piteşti. Retailerul vrea să ajungă în următorii ani la o reţea locală de 14-16 magazine.
La finele anului trecut, Jumbo avea în România 595 de angajaţi, dintre care 534 permanenţi, iar 61 sezonieri.
Vânzările la nivel de grup s-au situat la 424,47 milioane de euro în iulie-decembrie anul trecut, iar profitul la 72,5 milioane euro.
Retailerul elen avea în decembrie o reţea de 73 de magazine în Grecia, Cipru, Bulgaria şi România, dar şi un magazin online.
Pe lângă jucării, care reprezintă cea mai mare parte a afacerilor, magazinele companiei oferă produse pentru îngrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decoraţiuni şi produse pentru locuinţă.