Regista, o aplicaţie completă de registratură distribuită de Adwin Software, asigură gestiunea electronică a registrului de intrări şi ieşiri din organizaţiile care lucrează cu un flux mare de documente, prin clasificarea, distribuirea şi repartizarea acestora către angajaţi pentru puncte de vedere, rezoluţii, informare şi rezolvare. Unul dintre principalele beneficii ale aplicaţiei este reducerea substanţială, cu până la 60%, a timpului pe care oamenii îl petrec stând la cozi în instituţii şi companii.
Aplicaţia permite controlul documentelor de registratură, distribuirea eficientă a informaţiilor, precum şi generarea facilă şi accesul instant la rapoarte specifice. Regista nu necesită instalare, putând fi utilizată direct în browserul de internet, iar datele beneficiază de securitate completă şi de copii de siguranţă (backup). Utilizatorii au control total asupra funcţiilor registrului de intrări şi iesiri şi găsesc rapid informaţiile de care au nevoie datorită interfeţei de utilizare intuitive care facilitează accesul rapid la toate funcţionalităţile principale. În plus, Regista permite implementarea de funcţionalităţi noi, la cerere.
Regista este o aplicaţie de tip SaaS (Software-as-a-Service) care simplifică viaţa cetăţenilor şi a instituţiilor. Practic, cererile din partea persoanelor care se adresează organizaţiilor publice sau private sunt adăugate în software-ul de registratură, apoi acestea primesc un număr de ordine, iar cererea este redirecţionată automat către departamentul care o soluţionează. De cealaltă parte, operatorii sunt notificaţi în legătură cu înregistrarea noilor cereri şi primesc alerte pentru documentele cu termen de rezolvare apropiat.
„Datorită Regista, oamenii stau la o singură coadă. Înainte luau cozile la rând: mai întâi, pentru a rezolva o problemă, se aşezau la coadă, la un anumit departament. De acolo erau trimişi la registratură pentru a primi un număr de înregistrare. Îşi aşteptau rândul la Registratură, iar după ce primeau numărul de înregistrare se întorceau la departamentul de la care au plecat şi se aşezau din nou la rând, luând coada de la capăt. Acum, cu ajutorul Regista, angajaţii din departamente dau direct numere de înregistrare, nemaifiind necesară plimbarea oamenilor de la un ghişeu la altul. Din trei cozi a rămas una singură şi aceea mai mică”, a declarat Cătălin Anton, Adwin Software.
Regista nu colectează date de la clienţi, iar dezvoltatorii aduc în permanenţă îmbunătăţiri şi noi funcţionalităţi aplicaţiei.
Pentru cititorii ziarului nostru am negociat o reducere de 20%, dacă semnează contractul până la sfârşitul anului 2015. Pentru a beneficia de discount, menţionaţi JURNALUL PRAHOVEAN în câmpul „Mesaj” din formularul de contact de pe site-ul www.regista.ro.
Adwin este o firmă care implementează soluţii de software, atât în instituţiile publice, cât şi pentru companii private. Adwin configurează Regista, aplicaţia de registratură destinată organizaţiilor care lucrează cu un flux mare de documente de intrare-ieşire. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să contactaţi reprezentantul companiei, Cătălin Anton, la adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 0723 649 989.
Dacă şi tu te-ai lovit de statul la mai multe cozi pentru rezolvarea aceleiaşi probleme, distribuie acest articol celor interesaţi.