Trustul media The New York Times co. a depăşit recent un milion de abonaţi online, în contextul în care tirajul ediţiilor tipărite a continuat să scadă, anunţă compania americană, precizând că, în al doilea trimestru al anului 2015, veniturile nete au fost de 16 milioane de dolari.

Grupul The New York Times Company a anunţat joi că veniturile au fost de peste 16 milioane de dolari (14,6 milioane de euro) în trimestrul al II-lea al anului 2015.

În plus, numărul abonaţilor digitali a crescut cu 33.000 în trimestrul al II-lea. Astfel, publicaţiile trustului - cea mai importantă fiind cotidianul The New York Times - au depăşit pentru prima dată un milion de abonaţi online.

În contextul traficului online în creştere şi dat fiind că tarifele pentru distribuţia la domiciu au fost majorate în ianuarie, tirajul ediţiilor tipărite a continuat să scadă. Veniturile ediţiilor tipărite au crescut totuşi cu 1%, ajungând la aproape 212 milioane de dolari.

Publicitatea digitală a crescut cu 14%, generând venituri de 48 de milioane de dolari, reprezentând o treime din încasările publicitare. Creşterea a fost favorizată de publicitatea pe telefoane mobile şi de tip video, a declarat Mark Thompson, directorul general al Trustului The New York Times co. Veniturile generate de publicitatea în format tipărit au scăzut cu 13%.

Trustul media The New York Times deţine cotidianul The New York Times, publicaţia International New York Times şi versiunile digitale ale acestora - inclusiv NYTimes.com.