Compania The New York Times a dezvăluit veniturile din afacerii sale digitale, ceea ce arată că nimeni nu mai trebuie să fie îngrijorat pentru viitorul jurnalismului, relatează businessinsider.com. Mai exact, un business de ştiri online poate general la ora actuală o marjă de profit de operare de 15-20%.

Concret, New York Times a raportat veniturile din ediţia sa online de aproximativ 360 de milioane de dolari pe an. Dintre acestea, 200 de milioane de dolari sunt venituri din publicitate şi alte 150 de milioane de dolari din abonamentele digitale, care sunt în creştere.

Presupunând că veniturile din abonamentele digitale continuă să crească pe măsură ce compania iese cu noi produse New York Times Company ar avea în curând o afacere digitală 400 milioane dolari.

Chiar dacă afacerea New York Times imprimat pe suport de hârtie generează în continuare cea mai mare parte din venitul total al companiei de aproximativ 2 miliarde de dolari pe an, ediţia online dovedeşte că o astfel de afacere merge pe un trend ascendent.