Vodafone România a achitat contravaloarea peajelor care nu au putut fi validate prin SMS în data de 1 mai, din cauza unor probleme tehnice ale operatorului, în această situaţie fiind 92 de utilizatori, a anunţat joi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

În urma analizării problemelor din reţeaua Vodafone din data de 01.05.2018, s-a constatat că 92 dintre utilizatorii care au dorit să achite prin SMS tariful de trecere a podurilor de la Feteşti şi Cernavodă şi nu au reuşit să facă acest lucru din cauza unor probleme tehnice, nu au mai încercat să apeleze la alt distribuitor.
În această situaţie, utilizatorii în cauză erau pasibili de amendă, motiv pentru care CNAIR S.A a identificat şi a activat cele 92 de peaje iar Vodafone România şi-a asumat achitarea contravalorii lor, fără să mai taxeze clienţii.

CNAIR S.A apreciază modul în care Vodafone România a decis să soluţioneze această situaţie dar şi promptitudinea de care a dat dovadă acest operator de telefonie mobilă, pentru remedierea problemei apărute în data de 1 mai.