În urma scandalului Diesegate, grupul Volkswagen (VW) a fost obligat să deschidă o campanie de rechemări în service pentru modificarea soft-ului „minicinos” care măsluia rezultatele testelor de noxe, campanie care a avut în România cel mai mic succes. Practic, numai 30 la sută dintre proprietarii români de maşini VW, Audi, Seat sau Skoda dotate cu respectivele motoare au ajuns pentru update-ul de soft.
Surse din piaţă spun că posesorii români de astfel de maşini nu merg să-şi facă modificările de soft pentru că printre ei s-a răspândit repede vestea că după trcerea prin service motoarele maşinilor îşi pierd din putere, consumă mai mult sau trepidează la divese turaţii. De altfel pe un forum al posesorilor de astfel de maşini din România sunt pagini întregi, cu zeci de postări fiecare, în care oamenii se plâng de această problemă.
De exemplu, posesorul unui VW Polo, 1.6 TDI din anul 2009 90 CP susţine că după resoftare s-a trezit că motorul trepidează numai la relanti la exact 900 de rotaţii pe minut. Un alt posesor susţine că „maşina nu mai trage”. „Am impresia ca e subturată mereu, zgomotul este de asemenea celui al unui motor subturat, schimbă mai jos treptele decât înainte, răspunde întârziat la pedală. Într-un cuvânt merge prost rău”, scrie acesta. Un alt motiv pentru care românii nu ajung cu maşinile în service este că, din punct de vedere legal, prezentarea la atelierele VW nu este obligatorie. O situaţie asemănătoare se întâlneşte şi în alte câteva ţări europene.
Procentul prezentărilor la service nu este atât de mic cum s-a înregistrat în România dar suficient cât să îngrijoreze autorităţile.
De ce nu merg românii în service să-şi repare maşinile atinse de Dieselgate
8 martie 2018


Din aceeaşi categorie:
Modificare importantă privind înmatricularea maşinilor second aduse dintr-un stat UE: de astăzi RAR eliberează CIV doar achizitorului intracomunitar
(26 iulie 2022)
145 vizualizări
Bloomberg: Fiat oferă o primă de 1.500 de euro celor care renunţă la un Volkswagen
(6 octombrie 2015)
232 vizualizări
Primul SUV Seat. Preţuri pentru România
(19 octombrie 2016)
256 vizualizări
Cât i-a luat unui român cu Dacia Spring ca să parcurgă drumul de la Fălticeni la Berlin. Probleme uriaşe în Germania
(6 octombrie 2022)
50 vizualizări
Volkswagen va produce două tipuri de automobile exclusiv pentru India
(17 noiembrie 2014)
79 vizualizări
Primele imagini oficiale cu noul Land Rover Discovery Sport
(4 septembrie 2014)
92 vizualizări
BMW pregăteşte maşina care merge cu hidrogen
(17 martie 2016)
109 vizualizări
Facelift tehnic! Noua Mazda 3 pune preţ pe “interior”
(18 iulie 2016)
465 vizualizări
VW va suspenda producţia modelului de lux Phaeton
(17 decembrie 2015)
329 vizualizări
Forţă de la Bentley
(16 iulie 2013)
68 vizualizări
Rolls-Royce lansează un SUV în vara acestui an
(28 ianuarie 2018)
60 vizualizări
Avionul care zboară non-stop, construit de un student în România
(11 mai 2017)
298 vizualizări
Skoda va rechema la service peste 14.000 de SUV-uri Kodiaq şi Karoq
(1 februarie 2021)
125 vizualizări
Cele mai scumpe maşini noi din lume
(9 martie 2015)
270 vizualizări
Noua generaţie Renault Twingo îşi va face debutul la Salonul de la Geneva
(1 februarie 2014)
95 vizualizări
VIDEO: Prima anvelopă cu crampoane retractabile
(23 februarie 2014)
121 vizualizări
Maşina viitorului: Electrică şi autonomă
(7 ianuarie 2016)
160 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole