În urma scandalului Diesegate, grupul Volkswagen (VW) a fost obligat să deschidă o campanie de rechemări în service pentru modificarea soft-ului „minicinos” care măsluia rezultatele testelor de noxe, campanie care a avut în România cel mai mic succes. Practic, numai 30 la sută dintre proprietarii români de maşini VW, Audi, Seat sau Skoda dotate cu respectivele motoare au ajuns pentru update-ul de soft.
Surse din piaţă spun că posesorii români de astfel de maşini nu merg să-şi facă modificările de soft pentru că printre ei s-a răspândit repede vestea că după trcerea prin service motoarele maşinilor îşi pierd din putere, consumă mai mult sau trepidează la divese turaţii. De altfel pe un forum al posesorilor de astfel de maşini din România sunt pagini întregi, cu zeci de postări fiecare, în care oamenii se plâng de această problemă.
De exemplu, posesorul unui VW Polo, 1.6 TDI din anul 2009 90 CP susţine că după resoftare s-a trezit că motorul trepidează numai la relanti la exact 900 de rotaţii pe minut. Un alt posesor susţine că „maşina nu mai trage”. „Am impresia ca e subturată mereu, zgomotul este de asemenea celui al unui motor subturat, schimbă mai jos treptele decât înainte, răspunde întârziat la pedală. Într-un cuvânt merge prost rău”, scrie acesta. Un alt motiv pentru care românii nu ajung cu maşinile în service este că, din punct de vedere legal, prezentarea la atelierele VW nu este obligatorie. O situaţie asemănătoare se întâlneşte şi în alte câteva ţări europene.
Procentul prezentărilor la service nu este atât de mic cum s-a înregistrat în România dar suficient cât să îngrijoreze autorităţile.
De ce nu merg românii în service să-şi repare maşinile atinse de Dieselgate
8 martie 2018


Din aceeaşi categorie:
Toyota revine la un un agent frigorific, interzis în Europa
(24 august 2013 - Alex POLICALĂ)
286 vizualizări
Volkswagen îşi propune să lanseze 30 de modele electrice în următorii 10 ani
(22 iunie 2016)
69 vizualizări
China: Şoferii care circulă cu faza lungă sunt obligaţi să „studieze“ farul aprins
(10 august 2014)
315 vizualizări
Mercedes îşi dublează vânzările din SUA cu noul CLA
(6 noiembrie 2013)
133 vizualizări
Formula 1: Lotus nu e de vânzare!
(15 mai 2015)
79 vizualizări
Nissan cheamă în service penste 3 milioane de maşini!
(30 aprilie 2016)
161 vizualizări
Noi camere pentru rovinieta! Unde sunt amplasate
(6 august 2019)
279 vizualizări
Zile numărate pentru motoarele diesel şi pe benzină
(22 iunie 2021)
102 vizualizări
Ce şanse are România la noua fabrică VW
(23 noiembrie 2018)
62 vizualizări
Când pot fi depuse cererile pentru restituirea taxelor auto
(9 august 2017)
412 vizualizări
Ford le cere proprietarilor a 350.000 de vehicule să le ducă la dealeri pentru reparaţii; 35.000 dintre acestea trebuie parcate în aer liber
(20 mai 2022)
11 vizualizări
Decizie: Cei care nu ştiu să utilizeze dispozitivele GPS nu vor mai putea obţine permis de conducere
(22 aprilie 2017)
502 vizualizări
Află cum poţi verifica online dacă o maşină are sau nu ITP
(6 februarie 2017)
492 vizualizări
Reprezentanţele auto, obligate de Protecţia Consumatorilor să afişeze consumul real al maşinilor
(12 decembrie 2017)
376 vizualizări
Ford Edge, noul SUV global al producătorului
(29 iunie 2014)
229 vizualizări
Volkswagen Passat GTE, o variantă hybrid plug-in
(29 septembrie 2014)
543 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole