În urma scandalului Diesegate, grupul Volkswagen (VW) a fost obligat să deschidă o campanie de rechemări în service pentru modificarea soft-ului „minicinos” care măsluia rezultatele testelor de noxe, campanie care a avut în România cel mai mic succes. Practic, numai 30 la sută dintre proprietarii români de maşini VW, Audi, Seat sau Skoda dotate cu respectivele motoare au ajuns pentru update-ul de soft.
Surse din piaţă spun că posesorii români de astfel de maşini nu merg să-şi facă modificările de soft pentru că printre ei s-a răspândit repede vestea că după trcerea prin service motoarele maşinilor îşi pierd din putere, consumă mai mult sau trepidează la divese turaţii. De altfel pe un forum al posesorilor de astfel de maşini din România sunt pagini întregi, cu zeci de postări fiecare, în care oamenii se plâng de această problemă.
De exemplu, posesorul unui VW Polo, 1.6 TDI din anul 2009 90 CP susţine că după resoftare s-a trezit că motorul trepidează numai la relanti la exact 900 de rotaţii pe minut. Un alt posesor susţine că „maşina nu mai trage”. „Am impresia ca e subturată mereu, zgomotul este de asemenea celui al unui motor subturat, schimbă mai jos treptele decât înainte, răspunde întârziat la pedală. Într-un cuvânt merge prost rău”, scrie acesta. Un alt motiv pentru care românii nu ajung cu maşinile în service este că, din punct de vedere legal, prezentarea la atelierele VW nu este obligatorie. O situaţie asemănătoare se întâlneşte şi în alte câteva ţări europene.
Procentul prezentărilor la service nu este atât de mic cum s-a înregistrat în România dar suficient cât să îngrijoreze autorităţile.
De ce nu merg românii în service să-şi repare maşinile atinse de Dieselgate
8 martie 2018


Din aceeaşi categorie:
Toyota schimbă banda: Producătorul intră în cursa pentru electrice cu autonomie mare
(8 noiembrie 2016)
51 vizualizări
Ferrari de catifea
(7 iulie 2013 - Cristina IANCU)
164 vizualizări
Suedia deschide primul drum electrificat pentru încărcarea maşinilor electrice
(13 aprilie 2018)
254 vizualizări
Maşina viitorului: Electrică şi autonomă
(7 ianuarie 2016)
160 vizualizări
Hyundai a prins podiumul
(31 iulie 2013)
83 vizualizări
Cum verifici online dacă un număr de înmatriculare este sau nu disponibil
(13 septembrie 2019)
3307 vizualizări
Maşinile românilor înmatriculate în Bulgaria ar putea fi interzise
(18 august 2015)
144 vizualizări
De ce maşinile electrice trebuie să facă zgomot
(13 iunie 2018)
381 vizualizări
Ford renunta treptat la masinile pe benzina si motorina! Vor ajunge la 40 de modele hibrid si complet electrice
(20 ianuarie 2018)
103 vizualizări
Cum sunt măsluite testele de consum ale autovehiculelor noi
(8 noiembrie 2014)
70 vizualizări
Zenvo TS 1 GT Anniversary, masina de un milion de euro
(13 martie 2017)
252 vizualizări
GM, Audi şi Jaguar au suspendat vânzările de maşini în Rusia
(18 decembrie 2014)
55 vizualizări
Vânzările Mazda în România au crescut cu 33 la sută
(7 ianuarie 2015)
104 vizualizări
Formula 1 va fi vândută pentru 8,5 miliarde de dolari
(5 septembrie 2016)
253 vizualizări
Ce trebuie să faceţi când vă vindeţi maşina
(29 aprilie 2017)
446 vizualizări
Taxa pe trei luni în Londra bate preţul multor maşini diesel SH
(24 octombrie 2017)
939 vizualizări
Dacia Duster Pick-Up: a doua versiune de caroserie
(8 octombrie 2014)
235 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole