Comisia Europeana propune noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE si ar vrea ca acestea sa scada cu 30% intre 2021 si 2030. Pana atunci, s-a stabilit un obiectiv intermediar de -15% in 2025, dar astfel de propuneri sunt puternic criticate de cateva dintre marile companii, dar si de diverse state, mai ales Germania.
Pentru a mentine cota de piata si pentru a accelera trecerea la vehicule cu emisii scazute si cu emisii zero, Comisia a propus astazi noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE, care se vor aplica incepand cu 2025 si, respectiv, 2030.
¬Industria autovehiculelor din UE se afla la un moment de rascruce. Pentru a-si mentine pozitia de lider mondial si pentru a respecta mediul si sanatatea publica, industria autovehiculelor trebuie sa investeasca in tehnologii noi si curate. Vom stimula introducerea pe piata a autovehiculelor cu emisii zero, bazandu-ne pe o infrastructura de incarcare fara sincope si pe baterii de inalta calitate produse in Europa¬. spune Comisarul pentru piata interna, industrie, antreprenoriat si IMM-uri, Elzbieta Bienkowska,
Pachetul privind mobilitatea curata include urmatoarele documente:
- Noi standarde privind CO2, pentru a-i ajuta pe producatori sa imbratiseze inovarea si sa furnizeze vehicule cu emisii scazute pe piata. Propunerea include atat obiective pentru 2025, cat si pentru 2030. Obiectivul intermediar pentru 2025 asigura demararea deja de pe acum a investitiilor, Obiectivul pentru 2030 ofera stabilitatea si directia pe termen lung necesare pentru a mentine aceste investitii. Aceste obiective contribuie la efectuarea tranzitiei de la vehicule conventionale cu ardere la vehicule nepoluante.
- Directiva privind vehiculele nepoluante, pentru a promova solutiile de mobilitate curata in procedurile de achizitii publice si, prin urmare, pentru a stimula puternic cererea si implementarea in continuare a solutiilor privind mobilitatea curata.
- Un plan de actiune si solutii de investitii pentru instalarea la nivel transeuropean a unei infrastructuri pentru combustibili alternativi. Scopul este de a incuraja crearea unor planuri nationale mai ambitioase, de a spori investitiile si de a imbunatati gradul de acceptare in randul consumatorilor.
- Revizuirea directivei privind transportul combinat, care promoveaza utilizarea combinata a diferitelor moduri de transport de marfuri (de exemplu, camioane si trenuri), va facilita folosirea stimulentelor de catre intreprinderi si, astfel, va impulsiona utilizarea combinata a camioanelor si a trenurilor, a slepurilor si a navelor pentru transportul de marfuri.
- Directiva privind serviciile de transport de calatori cu autocarul, menita sa stimuleze dezvoltarea de legaturi cu autobuzul pe distante lungi in Europa si sa ofere alternative la utilizarea autoturismelor personale, va contribui la reducerea in continuare a emisiilor generate de sectorul transportului si a congestionarii traficului. Aceasta va oferi optiuni de mobilitate suplimentare, de mai buna calitate si mai ieftine, in special pentru persoanele cu venituri reduse.
- Initiativa privind bateriile are o importanta strategica pentru politica industriala integrata a UE, astfel incat vehiculele si alte solutii privind mobilitatea, precum si componentele acestora, sa fie concepute si produse in UE.
Comisia Europeana vrea sa oblige producatorii auto sa reduca emisiile medii de CO2 ale automobilelor cu 30%
9 noiembrie 2017
- citeşte totul despre:
- comisia europeana,
- co2,
- autoturisme,
- camionete,
- ue,
- germania

Din aceeaşi categorie:
Volkswagen Golf, preferata SH a românilor
(1 august 2013)
101 vizualizări
Mercedes recheamă trei milioane de maşini în service
(7 august 2017)
296 vizualizări
De senzaţie! Cum poţi să păcăleşti radarul cu o…rochie
(19 august 2019)
220 vizualizări
Realizatorii Top Gear, amendaţi şi lăsaţi fără permis
(21 noiembrie 2013)
116 vizualizări
Mercedes va folosi tehnologii din Formula 1 şi la dezvoltarea modelelor standard
(1 iunie 2014)
128 vizualizări
Facelift şi motorizări noi pentru Logan şi Sandero
(8 iunie 2016)
81 vizualizări
VW a lansat noul SUV Atlas
(2 noiembrie 2016)
77 vizualizări
Porsche 918 Spyder, rechemat la linia de producţie
(26 decembrie 2014)
69 vizualizări
Cazuri în care românii nu pot înmatricula o maşină second-hand adusă din Germania
(25 septembrie 2019)
197 vizualizări
Revoluţie pe piaţa auto românească: Primul brand care renunţă la motoarele diesel
(6 ianuarie 2018)
1247 vizualizări
10 ani de la lansarea Logan
(19 iunie 2014)
110 vizualizări
Maşinile Mercedes, blocate de francezi
(10 iulie 2013)
139 vizualizări
A picat examenul auto din cauza unor...porumbei
(15 martie 2018)
251 vizualizări
Motor EcoBoost pentru Ford Tourneo Connect
(5 iulie 2013)
114 vizualizări
Skoda va rechema la service peste 14.000 de SUV-uri Kodiaq şi Karoq
(1 februarie 2021)
125 vizualizări
Mercedes-Benz investeşte peste 300 de milioane de euro în România
(27 mai 2014)
94 vizualizări
Ford EcoSport va fi fabricat la Craiova
(23 martie 2016)
108 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole