Comisia Europeana propune noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE si ar vrea ca acestea sa scada cu 30% intre 2021 si 2030. Pana atunci, s-a stabilit un obiectiv intermediar de -15% in 2025, dar astfel de propuneri sunt puternic criticate de cateva dintre marile companii, dar si de diverse state, mai ales Germania.
Pentru a mentine cota de piata si pentru a accelera trecerea la vehicule cu emisii scazute si cu emisii zero, Comisia a propus astazi noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE, care se vor aplica incepand cu 2025 si, respectiv, 2030.
¬Industria autovehiculelor din UE se afla la un moment de rascruce. Pentru a-si mentine pozitia de lider mondial si pentru a respecta mediul si sanatatea publica, industria autovehiculelor trebuie sa investeasca in tehnologii noi si curate. Vom stimula introducerea pe piata a autovehiculelor cu emisii zero, bazandu-ne pe o infrastructura de incarcare fara sincope si pe baterii de inalta calitate produse in Europa¬. spune Comisarul pentru piata interna, industrie, antreprenoriat si IMM-uri, Elzbieta Bienkowska,
Pachetul privind mobilitatea curata include urmatoarele documente:
- Noi standarde privind CO2, pentru a-i ajuta pe producatori sa imbratiseze inovarea si sa furnizeze vehicule cu emisii scazute pe piata. Propunerea include atat obiective pentru 2025, cat si pentru 2030. Obiectivul intermediar pentru 2025 asigura demararea deja de pe acum a investitiilor, Obiectivul pentru 2030 ofera stabilitatea si directia pe termen lung necesare pentru a mentine aceste investitii. Aceste obiective contribuie la efectuarea tranzitiei de la vehicule conventionale cu ardere la vehicule nepoluante.
- Directiva privind vehiculele nepoluante, pentru a promova solutiile de mobilitate curata in procedurile de achizitii publice si, prin urmare, pentru a stimula puternic cererea si implementarea in continuare a solutiilor privind mobilitatea curata.
- Un plan de actiune si solutii de investitii pentru instalarea la nivel transeuropean a unei infrastructuri pentru combustibili alternativi. Scopul este de a incuraja crearea unor planuri nationale mai ambitioase, de a spori investitiile si de a imbunatati gradul de acceptare in randul consumatorilor.
- Revizuirea directivei privind transportul combinat, care promoveaza utilizarea combinata a diferitelor moduri de transport de marfuri (de exemplu, camioane si trenuri), va facilita folosirea stimulentelor de catre intreprinderi si, astfel, va impulsiona utilizarea combinata a camioanelor si a trenurilor, a slepurilor si a navelor pentru transportul de marfuri.
- Directiva privind serviciile de transport de calatori cu autocarul, menita sa stimuleze dezvoltarea de legaturi cu autobuzul pe distante lungi in Europa si sa ofere alternative la utilizarea autoturismelor personale, va contribui la reducerea in continuare a emisiilor generate de sectorul transportului si a congestionarii traficului. Aceasta va oferi optiuni de mobilitate suplimentare, de mai buna calitate si mai ieftine, in special pentru persoanele cu venituri reduse.
- Initiativa privind bateriile are o importanta strategica pentru politica industriala integrata a UE, astfel incat vehiculele si alte solutii privind mobilitatea, precum si componentele acestora, sa fie concepute si produse in UE.
Comisia Europeana vrea sa oblige producatorii auto sa reduca emisiile medii de CO2 ale automobilelor cu 30%
9 noiembrie 2017
- citeşte totul despre:
- comisia europeana,
- co2,
- autoturisme,
- camionete,
- ue,
- germania

Din aceeaşi categorie:
BMW lansează în România noul X5 xDrive40e, SUV-ul pentru care se plăteşte un impozit anual de 9 lei
(15 iulie 2015)
88 vizualizări
Cele mai sigure maşini pe care le poţi conduce. Modelul în care nu a murit nimeni niciodată
(19 iunie 2019)
216 vizualizări
Procent infim de maşini noi pe şoselele din România
(19 noiembrie 2016)
695 vizualizări
850.000 de autoturisme Audi A4, rechemate în service
(25 octombrie 2014)
135 vizualizări
Viitorul Volvo S80 va prelua interiorul digitalizat al noului XC90
(1 iulie 2014)
141 vizualizări
O maşină zburătoare e aproape gata pentru decolare
(27 iunie 2017)
439 vizualizări
Cazuri în care românii nu pot înmatricula o maşină second-hand adusă din Germania
(25 septembrie 2019)
198 vizualizări
Maşinile autonome vor genera o industrie a pasagerilor de 7 trilioane de dolari până în 2050
(24 iulie 2017)
140 vizualizări
Dacia va prezenta la Geneva un model aniversar
(16 februarie 2015)
135 vizualizări
Dacia Duster facelift vine cu o motorizare surpriză
(24 septembrie 2013)
310 vizualizări
Volkswagen îşi propune să lanseze 30 de modele electrice în următorii 10 ani
(22 iunie 2016)
69 vizualizări
Bentely a lansat modelul Continental GT
(1 septembrie 2017)
516 vizualizări
Adio maşini pe motorină şi benzină! Volkswagen renunţă la motoarele cu combustie internă
(8 decembrie 2018)
119 vizualizări
Cod rutier 2018. Se pregătesc schimbări importante pentru şoferi
(4 aprilie 2018)
1188 vizualizări
Noul Audi TT a fost acoperit în 27.000 de bucăţi de ciocolată
(1 noiembrie 2014)
125 vizualizări
Un nou Jaguar cu un consum de numai 3,7 litri/100 km
(26 septembrie 2014)
310 vizualizări
Peste jumătate dintre şoferi din România îşi pot lua amendă pentru aceasta neregulă
(5 august 2018)
284 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole