Comisia Europeana propune noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE si ar vrea ca acestea sa scada cu 30% intre 2021 si 2030. Pana atunci, s-a stabilit un obiectiv intermediar de -15% in 2025, dar astfel de propuneri sunt puternic criticate de cateva dintre marile companii, dar si de diverse state, mai ales Germania.
Pentru a mentine cota de piata si pentru a accelera trecerea la vehicule cu emisii scazute si cu emisii zero, Comisia a propus astazi noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE, care se vor aplica incepand cu 2025 si, respectiv, 2030.
¬Industria autovehiculelor din UE se afla la un moment de rascruce. Pentru a-si mentine pozitia de lider mondial si pentru a respecta mediul si sanatatea publica, industria autovehiculelor trebuie sa investeasca in tehnologii noi si curate. Vom stimula introducerea pe piata a autovehiculelor cu emisii zero, bazandu-ne pe o infrastructura de incarcare fara sincope si pe baterii de inalta calitate produse in Europa¬. spune Comisarul pentru piata interna, industrie, antreprenoriat si IMM-uri, Elzbieta Bienkowska,
Pachetul privind mobilitatea curata include urmatoarele documente:
- Noi standarde privind CO2, pentru a-i ajuta pe producatori sa imbratiseze inovarea si sa furnizeze vehicule cu emisii scazute pe piata. Propunerea include atat obiective pentru 2025, cat si pentru 2030. Obiectivul intermediar pentru 2025 asigura demararea deja de pe acum a investitiilor, Obiectivul pentru 2030 ofera stabilitatea si directia pe termen lung necesare pentru a mentine aceste investitii. Aceste obiective contribuie la efectuarea tranzitiei de la vehicule conventionale cu ardere la vehicule nepoluante.
- Directiva privind vehiculele nepoluante, pentru a promova solutiile de mobilitate curata in procedurile de achizitii publice si, prin urmare, pentru a stimula puternic cererea si implementarea in continuare a solutiilor privind mobilitatea curata.
- Un plan de actiune si solutii de investitii pentru instalarea la nivel transeuropean a unei infrastructuri pentru combustibili alternativi. Scopul este de a incuraja crearea unor planuri nationale mai ambitioase, de a spori investitiile si de a imbunatati gradul de acceptare in randul consumatorilor.
- Revizuirea directivei privind transportul combinat, care promoveaza utilizarea combinata a diferitelor moduri de transport de marfuri (de exemplu, camioane si trenuri), va facilita folosirea stimulentelor de catre intreprinderi si, astfel, va impulsiona utilizarea combinata a camioanelor si a trenurilor, a slepurilor si a navelor pentru transportul de marfuri.
- Directiva privind serviciile de transport de calatori cu autocarul, menita sa stimuleze dezvoltarea de legaturi cu autobuzul pe distante lungi in Europa si sa ofere alternative la utilizarea autoturismelor personale, va contribui la reducerea in continuare a emisiilor generate de sectorul transportului si a congestionarii traficului. Aceasta va oferi optiuni de mobilitate suplimentare, de mai buna calitate si mai ieftine, in special pentru persoanele cu venituri reduse.
- Initiativa privind bateriile are o importanta strategica pentru politica industriala integrata a UE, astfel incat vehiculele si alte solutii privind mobilitatea, precum si componentele acestora, sa fie concepute si produse in UE.
Comisia Europeana vrea sa oblige producatorii auto sa reduca emisiile medii de CO2 ale automobilelor cu 30%
9 noiembrie 2017
- citeşte totul despre:
- comisia europeana,
- co2,
- autoturisme,
- camionete,
- ue,
- germania

Din aceeaşi categorie:
Tehnologia de parcarea autonomă a autoturismului
(24 iunie 2013)
96 vizualizări
Ziua în care se întâmplă cele mai multe accidente rutiere
(10 septembrie 2017)
516 vizualizări
Volkswagen cheltuie sume importante pentru cercetare
(24 noiembrie 2013)
76 vizualizări
Realizatorii Top Gear, amendaţi şi lăsaţi fără permis
(21 noiembrie 2013)
116 vizualizări
Înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut cu 12% în primele şapte luni ale anului
(2 august 2022)
34 vizualizări
Cine va beneficia de tichetul Rabla în 2017
(21 martie 2017)
328 vizualizări
Dacia Duster facelift vine cu o motorizare surpriză
(24 septembrie 2013)
310 vizualizări
Varianta Toyota pentru transportul public: Gărgăriţe electrice de închiriat pe termen scurt
(21 noiembrie 2014)
65 vizualizări
Jurnalul Prahovean va juriza „Maşina Anului“ şi „SUV-ul Anului“ ediţiile 2014
(11 februarie 2014)
425 vizualizări
Franţa va mări taxele pentru maşinile cu emisii mari de noxe
(18 septembrie 2013)
118 vizualizări
Cauciucurile nu sunt totul. Obiectele pe care trebuie să le aibă toţi şoferii, iarna, în maşină
(28 decembrie 2019)
182 vizualizări
Cauciucuri de iarnă 2021. Când devin obligatorii pe drumurile publice şi care e amenda pentru lipsa lor
(29 octombrie 2021)
215 vizualizări
Daciile rulate în Occident sunt tot mai căutate de români
(19 aprilie 2016)
50 vizualizări
Un Audi R8 a dat peste cap radarul poliţiştilor francezi
(3 noiembrie 2013)
155 vizualizări
Preţurile maşinilor şi cel al benzinei scad de la 1 ianuarie 2016
(27 iunie 2015)
69 vizualizări
Maşinile hibride şi electrice, achiziţii mai sigure pe piaţa second hand
(20 februarie 2018)
227 vizualizări
Mărci auto rare înmatriculate de români în 2015: 14 Ferrari, 5 Lamborghini
(23 decembrie 2015)
210 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

În zilele noastre, este ușor să pariezi pe meciuri de fotbal live și pe zeci de
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
De ce să nu mănânci niciodată pepene roşu cu pâine sau cu brânză.
Publicat la data de 17 iunie 2025
-
Un brand al oraşului: Restaurantul lui Gherea din Gara Ploieşti
Publicat la data de 16 iunie 2025
-
Solstiţiul de vară, cea mai lungă zi din an!
Publicat la data de 20 iunie 2025
-
Castelul Bran sau Castelul lui Dracula
Publicat la data de 16 iunie 2025
-
Vinete gratinate cu roşii şi brânzeturi rase
Publicat la data de 18 iunie 2025
-
Cea mai veche branza din lume, descoperita langa mumii
Publicat la data de 18 iunie 2025
-
Strategii de pariuri pe goluri – ce trebuie să ştii?
Publicat la data de 19 iunie 2025