Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Lexus RC F este rivalul japonez pentru BMW M4 Coupe
(7 decembrie 2014)
173 vizualizări
Dacia Duster este mai scumpă în România decât în Franţa sau Germania! Diferenţe de peste o mie de euro, în funcţie de model
(13 august 2019)
119 vizualizări
BMW îşi păstrează supremaţia pe piaţa premium
(9 ianuarie 2015)
85 vizualizări
Ferrari, la Festivalul Vitezei de la Goodwood
(8 iulie 2013)
76 vizualizări
Opel intră pe piaţa SUV-urilor mici din România
(22 octombrie 2016)
618 vizualizări
Cel mai mic SUV Audi a fost prezentat la Geneva
(2 martie 2016)
544 vizualizări
Noul Skoda Fabia a intrat oficial în producţie
(30 august 2014)
154 vizualizări
Chevrolet Trax pentru români
(11 iulie 2013)
81 vizualizări
Daciile rulate în Occident sunt tot mai căutate de români
(19 aprilie 2016)
50 vizualizări
Volkswagen a recumpărat sau a reparat peste jumătate dintre vehiculele din SUA care au probleme
(15 aprilie 2017)
39 vizualizări
Un nou bolid McLaren
(15 iulie 2013)
75 vizualizări
Un nou motor diesel, de 262 CP, în gama Touareg facelift
(17 septembrie 2014)
179 vizualizări
Aplicaţia care-i bagă în sperieţi pe samsari: Îţi spune istoricul real al maşinii
(16 noiembrie 2016)
991 vizualizări
Cum dai zăpada jos de pe maşină rapid şi eficient, fără să o zgârii
(8 ianuarie 2020)
683 vizualizări
Volkswagen pregăteşte o revoluţie în industria auto
(7 noiembrie 2014)
83 vizualizări
De când trebuie să montezi cauciucurile de iarnă. Legea o spune foarte clar!
(8 octombrie 2019)
1253 vizualizări
Cele mai comune defecţiuni care se pot produce vara la maşini
(1 iunie 2018)
58 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole