Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Vânzările de maşini electrice şi hibrid au crescut, în România, cu peste 125%, în primele 11 luni
(27 decembrie 2017)
452 vizualizări
Asiguratorii care plătesc cel mai rapid daunele în caz de accident
(9 aprilie 2018)
78 vizualizări
Diavel Diesel, noua jucărie Ducati pentru băieţi mari şi răi
(29 ianuarie 2017)
154 vizualizări
Volkswagen Future Tracks, planul de afaceri al Volkswagen pentru 2018-2025
(20 aprilie 2014)
105 vizualizări
BMW prezintă Seria 7 hibrid care consumă 2,3 la sută!
(15 februarie 2016)
578 vizualizări
Unde se afla câmpul cu peste 3.000 de BMW-uri noi abandonate.Care este motivul pentru care maşinile ruginesc de ani de zile
(2 decembrie 2019)
267 vizualizări
Păgubiţii RCA, protejaţi de RAR împotriva abuzurilor
(17 noiembrie 2017)
1196 vizualizări
Noile dispoziţii privind sancţionarea pentru lipsa rovinietei
(4 aprilie 2018)
287 vizualizări
Surprize şi senzaţii tari la Salonul Auto Moto 2014
(29 martie 2014)
163 vizualizări
VW a lansat noul SUV Atlas
(2 noiembrie 2016)
77 vizualizări
RAR: 5% dintre maşinile verificate sunt bombe pe roţi
(29 august 2017)
126 vizualizări
Samsarii din România câştigă 45 milioane euro anual din modificarea kilometrajului. Şapte din zece maşini second-hand la vânzare în România au kilometri daţi înapoi
(2 octombrie 2018)
122 vizualizări
Spionul din maşină: ca să-ţi reduci preţul la RCA, îţi bagi singur iscoada electronică în automobil
(17 aprilie 2018)
211 vizualizări
UE trage de urechi România pentru inadaptarea regulilor după care se face ITP-ul
(26 ianuarie 2018)
579 vizualizări
Cum scapi dintr-o maşină care se scufundă: soluţia care ţi-ar putea salva viaţa
(22 iulie 2019)
151 vizualizări
Duster va avea ”faţă” nouă din toamnă
(27 iunie 2013)
106 vizualizări
Important pentru toţi cei care îşi vor achiziţiona autoturisme noi în 2018
(10 ianuarie 2018)
207 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

În zilele noastre, este ușor să pariezi pe meciuri de fotbal live și pe zeci de
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
De ce să nu mănânci niciodată pepene roşu cu pâine sau cu brânză.
Publicat la data de 17 iunie 2025
-
Un brand al oraşului: Restaurantul lui Gherea din Gara Ploieşti
Publicat la data de 16 iunie 2025
-
Solstiţiul de vară, cea mai lungă zi din an!
Publicat la data de 20 iunie 2025
-
Castelul Bran sau Castelul lui Dracula
Publicat la data de 16 iunie 2025
-
Vinete gratinate cu roşii şi brânzeturi rase
Publicat la data de 18 iunie 2025
-
Cea mai veche branza din lume, descoperita langa mumii
Publicat la data de 18 iunie 2025
-
Strategii de pariuri pe goluri – ce trebuie să ştii?
Publicat la data de 19 iunie 2025