Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Cinci lucruri mai puţin ştiute despre Dacia 500
(10 ianuarie 2017)
288 vizualizări
Cum arată noua Dacia
(18 aprilie 2017)
410 vizualizări
Când pot fi depuse cererile pentru restituirea taxelor auto
(9 august 2017)
412 vizualizări
Peste 19.500 de tichete din cele 25.000 din programul Rabla 2015, rezervate
(9 octombrie 2015)
56 vizualizări
BMW vrea să echipeze modelele M cu tracţiune integrală xDrive
(15 ianuarie 2015)
62 vizualizări
Uzina Dacia de la Mioveni a produs maşina cu numărul 5 milioane
(8 mai 2014)
234 vizualizări
Vânzările Dacia în Germania, în creştere
(5 ianuarie 2014)
68 vizualizări
Aproape 650 de autoturisme ecologice, cumpărate în România în primele două luni din 2019
(21 martie 2019)
31 vizualizări
Dacia a început bine anul. Piaţa auto a crescut în România
(16 martie 2016)
41 vizualizări
Codul Rutier: Se interzice folosirea cu mâinile, în orice mod, a telefonului
(12 august 2019)
521 vizualizări
Doi români la startul Dakar 2015
(4 ianuarie 2015)
56 vizualizări
Dacia va lansa în viitorul apropiat o maşină electrică „şocant de accesibilă”
(13 ianuarie 2019)
283 vizualizări
BMW va investi un miliard de dolari pentru a-şi extinde capacitatea de producţie în SUA
(31 martie 2014)
79 vizualizări
Grupul Volkswagen a fost amendat cu 1,2 miliarde de dolari in scandalul emisiilor
(14 iunie 2018)
43 vizualizări
Noul Land Rover Discovery redefineşte SUV-ul
(7 septembrie 2016)
154 vizualizări
Ministrul Mediului a primit un Opel Ampera
(7 iunie 2014)
91 vizualizări
Video: Cum se poate răsturna o maşină care rulează cu o viteză de 10 km/h
(25 decembrie 2013)
385 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole