Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Honda a ajuns la 300 de milioane de motociclete fabricate
(26 noiembrie 2014)
64 vizualizări
Monopostul Ferrari al lui Michael Schumacher din 1997, scos la licitaţie pentru 650.000 euro
(23 septembrie 2015)
100 vizualizări
Opel va cheltui 550 de milioane de euro pentru a-şi închide fabrica din Bochum
(20 mai 2014)
117 vizualizări
Volkswagen cheltuie sume importante pentru cercetare
(24 noiembrie 2013)
76 vizualizări
Toyota FT-1 Concept revine în prim-plan, în argintiu
(17 august 2014)
99 vizualizări
Schimbări drastice în Codul Rutier. Ce se întâmplă dacă îţi expiră ITP-ul
(20 iulie 2017)
515 vizualizări
Audi îşi alege un şef nou, de la Volkswagen
(22 februarie 2014)
72 vizualizări
Noul Ford Mondeo a fost prezentat în avanpremieră în România
(7 septembrie 2014)
145 vizualizări
Au fost publicate listele cu firmele acceptate în programul Rabla
(11 august 2017)
236 vizualizări
Volkswagen recheamă peste 150.000 de vehicule Audi, din cauza unei probleme la airbaguri
(29 martie 2021)
89 vizualizări
Lexus RC F este rivalul japonez pentru BMW M4 Coupe
(7 decembrie 2014)
173 vizualizări
Germania introduce avantaje pentru posesorii de automobile electrice
(2 octombrie 2015)
79 vizualizări
BMW va produce automobile MINI la fosta uzina Mitsubishi din Olanda
(18 februarie 2014)
84 vizualizări
Dacia recheamă în service peste 13.000 de automobile din România din cauza unor posibile probleme la airbag-uri
(15 ianuarie 2019)
170 vizualizări
Goodyear a prezentat o anvelopă cu senzori, care se adaptează la condiţiile de drum
(14 martie 2017)
215 vizualizări
Opel a prezentat în România noul model Astra, înaintea lansării oficiale la Salonul de la Frankfurt
(27 august 2015)
95 vizualizări
Preţul rovinietei se poate scumpi cu 66%
(6 octombrie 2013)
102 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole