Grupul american Ford a lansat pe piaţa europeană o nouă generaţie a modelului Fiesta. Cu un comportament rutier demn de laudă şi sisteme de comandă, control şi divertisment preluate din segmentele superioare, vehiculul ţinteşte fotoliul de lider în clasa B.
Când ai deja în portofoliu un model cu un succes incontestabil la clienţi, dificultatea de îl transforma într-un vehicul chiar mai performant creşte exponenţial. În cazul Ford Fiesta, această situaţie se traduce – ca şi în cazul altor producători precum Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz – în ajustări minore ale designului exterior şi mici corecţii ale trenului de rulare completate de acţiuni ample asupra confortului, dotărilor şi sistemelor de asistenţă a şoferului.
Prin urmare, în privinţa designului exterior nu sunt foarte multe de spus cu excepţia modificării blocurilor optice. În partea din spate a vehiculului designerii au preferat o extindere pe orizontală a acestora pentru a genera ideea de agresivitate şi stabilitate. Zona frontală este şi ea mai impunătoare şi mai puţin efeminată. Conform datelor tehnice, varianta cu cinci uşi a noului Ford Fiesta este cu 71 mm mai lungă, 13 mm mai lată şi 19 mm mai scundă decât cea anterioră. Aceste date spun, dincolo de aspect, că Fiesta anului 2017 este mai spaţioasă şi mai stabilă decât variantele anterioare, iar realitatea nu este deloc alta. Descoperite de Capital încă din iarnă – când producătorul auto american a invitat la cartierul general al diviziei sale europene din Koln jurnalişti din întreaga lume pentru a le prezenta modelele viitoare ale companiei – caracteristicile noului model de clasă B au fost din nou scoase în evidenţă în timpul testului internaţional desfăşurat la Valladolid, în Spania. Două versiuni cu cinci locuri, 1.5 TDCi - 120 CP Titanium şi 1.0 EcoBoost – 140 CP ST-Line, ne-au arătat, pe rând, cât de bine stă pe şosea micul vehicul. Cu un sistem de suspensie recalibrat, o dinamică aproape fără cusur pentru această clasă, un sistem de direcţie lăudabil, caracteristic Ford şi o stabilitate în viraje invidiată de mulţi, Fiesta are mari şanse de a urca în clasamentul european al segmentului B, acolo unde suflă deja în ceafa rivalilor Renault Clio şi Volkswagen Polo.
Ford Fiesta: Carnaval al inovaţiilor în clasa mică
20 august 2017



Din aceeaşi categorie:
Mercedes lansează noul AMG C 63 Cabriolet. Când va fi disponibil în Europa
(30 martie 2016)
73 vizualizări
Maşina asta e în România! O alimentezi în 5 minute şi produce energie care poate alimenta o casă
(25 martie 2018)
851 vizualizări
Cel mai mare fond suveran din lume dă în judecată Volkswagen
(16 mai 2016)
134 vizualizări
Preţurile noului Duster în România. Cea mai ieftină variantă se vinde doar în Franţa
(24 noiembrie 2017)
87 vizualizări
Maşinile autonome vor genera o industrie a pasagerilor de 7 trilioane de dolari până în 2050
(24 iulie 2017)
140 vizualizări
Sistemul infotainment al noului Opel Insignia
(12 august 2013)
489 vizualizări
Un nou motor diesel, de 262 CP, în gama Touareg facelift
(17 septembrie 2014)
179 vizualizări
Ţara care vrea să scape de toate maşinile diesel
(24 aprilie 2017)
715 vizualizări
Nissan recheamă maşini în România în scandalul airbagurilor Takata
(18 septembrie 2019)
47 vizualizări
Află cum poţi verifica online dacă o maşină are sau nu ITP
(6 februarie 2017)
492 vizualizări
Maşina lui Takashi din The Fast and the Furious: Tokyo Drift a fost scoasă la vânzare
(13 august 2015)
492 vizualizări
Porsche va fabrica maşini, integral, în afara Germaniei
(20 martie 2014)
240 vizualizări
Duster va avea ”faţă” nouă din toamnă
(27 iunie 2013)
106 vizualizări
Volkswagen Future Tracks, planul de afaceri al Volkswagen pentru 2018-2025
(20 aprilie 2014)
105 vizualizări
Forţă de la Bentley
(16 iulie 2013)
68 vizualizări
Cât te costă să aduci o maşină second-hand din Germania?
(18 octombrie 2019)
378 vizualizări
Skoda Superb are faţă nouă
(13 iulie 2013)
99 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole