Primăria Municipiului Ploieşti informează cetăţenii că, la nivelul structurilor Direcţiei Gestiune Patrimoniu din cadrul municipalităţii s-a stabilit următorul program cu publicul, pe perioada stării de alertă, valabil din data de 26 octombrie 2020:

 

  • Pentru Compartimentul Evidenţă şi Administrare Fond Locativ, Serviciul Contracte, Serviciul Publicitate Valorificare Patrimoniu, Serviciul Aplicarea Legilor Proprietăţii, Serviciul Intabulări Bunuri şi Serviciul Inventariere şi Evidenţă Bunuri:

 

-           miercuri, între orele 13:30 – 16:30;

-           vineri, între orele 09:00-11:00;

 

  • Pentru Compartimentul Autorizaţii şi Programe de Funcţionare:

 

-           marţi, între orele 09:00-12:00;

-           miercuri, între orele 12:00 – 15:00;

-           joi, între orele 09:00-12:00.