Primăria Ploieşti a plătit anul acesta bani frumoşi pentru conceptul Târgului de Crăciun. Un fel de „ceva ce n-a mai văzut Ploieştiul”, care ne învaţă că fulgul de zăpadă este simbolul iernii şi îl inventează pe Ploti, omul de zăpadă care să stea lângă „personaje consacrate precum Moş Crăciun”, scrie RepublikaNews.ro

Sunt câteva dintre datele cuprinse în conceptul firmei Produktiv Assets pentru Tărgul de Crăciun din Ploieşti. Raportul se întinde pe 3 pagini A4 şi a costat Primăria Ploieşti 37.000 de lei.

E şi plin de greşeli gramaticale şi este întocmit stângaci, dar pentru aceste lucruri patronul firmei se scuză. E cetăţean german, s-a grăbit şi, în plus, tastatura îi joacă feste.

În orice caz, pare că Primăria Ploieşti a dat 37.000 de lei pe trei foi cu platitudini.

Chiar dacă primarul Adrian Dobre dă asigurări: „Când s-a făcut selecţia celor care au participat, a existat o documentaţie mult mai stufoasă, care a fost apoi aprofundată”.

La licitaţia organizată de Primăria Ploieşti a participat, până la urmă, o singură societate, Produktiv Assets SRL, care a şi fost declarată câştigătoare.

Societatea nu este la prima colaborare cu administraţia locală de la Ploieşti. A fost implicată şi în organizarea Festivalului Medieval, conform iubescploieştii.ro.