In perioada 25-29 aprilie 2017 s-a desfasurat la Munchen si Karlsruhe (Germania) cea de-a doua intalnire in cadrul proiectului FLOW (Acord de Finantare Nr. 635998-FLOW-H2020).
Flow- este un proiect european care urmăreşte să pună mersul pe jos şi mersul cu bicicleta pe picior de egalitate cu modurile de transport motorizate ca o soluţie pentru a face faţă congestiei urbane. Ploieştiul a fost reprezentat la întâlnire de viceprimarii Cristian Ganea şi George Pană
Ploiestiul este unul dintre cele treizeci de orase follower care au aderat la proiectul FLOW, urmand ca pana la finalul proiectului sa beneficieze de asistenta si sprijin pentru promovare si implementare din partea expertilor FLOW. La final, pentru fiecare oras partener, va fi elaborat un ghid pentru promovarea mersului cu bicicleta si a mersului pe jos in defavoarea oricarui tip de deplasare cu autoturisme sau alte tipuri de autovehicule, ca o solutie a decongestionarii traficului urban.
Multe orase folosesc modele de transport pentru a putea analiza impactul politicilor propuse si a masurilor de imbunantire pentru traficul urban. Sunt doua tipuri principale de modele : macroscopic, care se aplica la nivelul unei zone (adoptat in Munchen) si microscopic (adoptat in Budapesta).
Astfel, la sediul Primariei din Munchen, a avut loc o sesiune de prezentare a celor doua modele, promovata de dna. Bonnie Fenton, coordonatorul de proiect Rupprecht Consult si sustinuta dl. Eugen Hilbertz, respectiv de dna. Nora Szabo (cu proiectul FLOW-instrument de evaluare a impactului), ambii reprezentanti Planung Transport Verkehr AG (PTV). Aceasta a facut parte din consortiul care a elaborat Planul de Mobilitate Urbana Durabila al Polului de Crestere Ploiesti 2014-2020.
Acestia au prezentat metodele de planificare si posibile masuri de reducere a congestiei urbane in orase aglomerate, modul de colectare a datelor, indicatorii care ar trebui stabiliti in scopul imbunatatirii unui Plan de mobilitate existent. In acest context au fost nominalizate si cele sase orase partenere FLOW care au beneficiat de aplicarea proiectului: Dublin, Lisabona, Munchen, Gdinya, Budapesta si Sofia.
Pentru exemplificare a fost organizata de catre coordonatorii proiectului o vizita intr-o zona din oras care a beneficiat de aplicarea modelului, respectiv Kunstboulevard Arcisstrasse, parte din proiectul KUNSTAREAL. Acesta a vizat remodelarea spatiului stradal, scopul final fiind acela de decongestionare a traficului.
Totodata, s-a discutat posibilitatea ca orasul Munchen si orasul Ploiesti sa devina parteneri intr-un proiect din cadrul programului INTERREG Danube Transnational Programme Call 2, proiect in care dorim atragerea si altor parteneri eligibili, urmand ca aceste discutii sa fie reluate in perioada imediat urmatoare.
Tot in cadrul acestei intalniri a fost organizat la Karlsruhe, la sediul PTV un seminar de lucru, sustinut de dl. Eugen Hilbertz privind utilizarea softului de modelare a traficului la nivel macroscopic, aplicat pe o zona aleasa aleator. Acest program urmeaza sa fie aplicat si la nivelul municipiului Ploiesti in vederea actualizarii datelor din Planul de Mobilitate Urbana Durabila.
In Karlsruhe au fost studiate atat sistemul de bike-sharing, precum si alte sisteme de parcare pentru biciclete, majoritatea acestora fiind concentrate intr-un numar relativ mare in zonele de confluenta a diferitelor cai de rulare, respectiv zona garii, zona acces metrou sau zona terminale autovehicule transport calatori.
Un alt obiectiv al deplasarii a fost si intalnirea cu reprezentantii Gradinii Zoologice Münchener Tierpark Hellabrunn AG in cadrul careia a fost prezentat Master Planul Gradinii Zoologice, intocmit pe o perioada de 20 de ani.
S-au discutat aspecte privind bugetele anuale alocate precum si modul de realizare a proiectelor din Master Plan. La final, reprezentantii municipalitatii Munchen au fost invitati la Ploiesti in vederea stabilirii unei colaborari viitoare si a unui schimb de experienta in vederea modernizarii gradinii zoologice din Parcul Memorial Constantin Stere, precum si pentru identificarea unor posibilitati de promovare a acestui obiectiv.
Ploieştiul promovează mersul pe jos şi transportul cu bicicleta
2 mai 2017





Din aceeaşi categorie:
Aplauze pentru Ploieşti! Cristian Ganea, Omul Orei în Europa!
(2 februarie 2016)
1327 vizualizări
ZIUA PORŢILOR DESCHISE la Rezervaţia Arheologică Târgşoru Vechi
(23 iulie 2019)
71 vizualizări
Modificări în componenţa Comisiei de evaluare a persoanelor cu handicap din Prahova
(31 iulie 2013 - Cristina IANCU)
332 vizualizări
Cutremur în România, luni dimineaţa! Seismul, resimţit în mai multe oraşe
(4 iulie 2022)
248 vizualizări
Începe cea de a cincea ediţie a Festivalului de Teatru „Toma Caragiu”
(8 mai 2015)
376 vizualizări
Starea de curăţenie din spitale va fi verificată, de la 1 martie
(12 ianuarie 2014)
261 vizualizări
Tânără decedată, astăzi, în urma incendiului din clubul Colectiv era din Mizil!
(16 noiembrie 2015)
855 vizualizări
Încă se caută soluţii pentru salvarea CSM Ploieşti
(22 septembrie 2016)
672 vizualizări
Dezbatere publică pentru bugetul municipiului Ploieşti
(8 februarie 2015)
122 vizualizări
Consiliul Local Ploieşti-parte civilă în dosarul penal a lui Andrei Volosevici
(9 mai 2016)
945 vizualizări
Exerciţiu ISU: Plan roşu de intervenţie la rafinăria OMV-Petrom de la Brazi
(30 iulie 2018)
956 vizualizări
O măicuţă de la Mănăstirea Ghighiu a fost prinsă în timp ce arunca câini băgaţi în saci de rafie pe un câmp
(5 iulie 2018)
1044 vizualizări
Iarnă grea şi în Prahova.Circulaţie restricţionată pe DN1 D
(29 decembrie 2014)
504 vizualizări
Upetrom vrea să vândă clădirea unei creşe, Primăriei Ploieşti
(30 septembrie 2013 - Alex POLICALĂ)
1079 vizualizări
Trafic de coşmar în zona Parcului Industrial Ploieşti din cauza unui accident. Impact între un autobuz şi un autoturism
(4 ianuarie 2018)
423 vizualizări
Transportul gratuit pentru elevi şi casele Habitat discutate în şedinţa extraordinară a Consiliului Local Ploieşti
(14 octombrie 2017)
449 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole