In perioada 25-29 aprilie 2017 s-a desfasurat la Munchen si Karlsruhe (Germania) cea de-a doua intalnire in cadrul proiectului FLOW (Acord de Finantare Nr. 635998-FLOW-H2020).
Flow- este un proiect european care urmăreşte să pună mersul pe jos şi mersul cu bicicleta pe picior de egalitate cu modurile de transport motorizate ca o soluţie pentru a face faţă congestiei urbane. Ploieştiul a fost reprezentat la întâlnire de viceprimarii Cristian Ganea şi George Pană
Ploiestiul este unul dintre cele treizeci de orase follower care au aderat la proiectul FLOW, urmand ca pana la finalul proiectului sa beneficieze de asistenta si sprijin pentru promovare si implementare din partea expertilor FLOW. La final, pentru fiecare oras partener, va fi elaborat un ghid pentru promovarea mersului cu bicicleta si a mersului pe jos in defavoarea oricarui tip de deplasare cu autoturisme sau alte tipuri de autovehicule, ca o solutie a decongestionarii traficului urban.
Multe orase folosesc modele de transport pentru a putea analiza impactul politicilor propuse si a masurilor de imbunantire pentru traficul urban. Sunt doua tipuri principale de modele : macroscopic, care se aplica la nivelul unei zone (adoptat in Munchen) si microscopic (adoptat in Budapesta).
Astfel, la sediul Primariei din Munchen, a avut loc o sesiune de prezentare a celor doua modele, promovata de dna. Bonnie Fenton, coordonatorul de proiect Rupprecht Consult si sustinuta dl. Eugen Hilbertz, respectiv de dna. Nora Szabo (cu proiectul FLOW-instrument de evaluare a impactului), ambii reprezentanti Planung Transport Verkehr AG (PTV). Aceasta a facut parte din consortiul care a elaborat Planul de Mobilitate Urbana Durabila al Polului de Crestere Ploiesti 2014-2020.
Acestia au prezentat metodele de planificare si posibile masuri de reducere a congestiei urbane in orase aglomerate, modul de colectare a datelor, indicatorii care ar trebui stabiliti in scopul imbunatatirii unui Plan de mobilitate existent. In acest context au fost nominalizate si cele sase orase partenere FLOW care au beneficiat de aplicarea proiectului: Dublin, Lisabona, Munchen, Gdinya, Budapesta si Sofia.
Pentru exemplificare a fost organizata de catre coordonatorii proiectului o vizita intr-o zona din oras care a beneficiat de aplicarea modelului, respectiv Kunstboulevard Arcisstrasse, parte din proiectul KUNSTAREAL. Acesta a vizat remodelarea spatiului stradal, scopul final fiind acela de decongestionare a traficului.
Totodata, s-a discutat posibilitatea ca orasul Munchen si orasul Ploiesti sa devina parteneri intr-un proiect din cadrul programului INTERREG Danube Transnational Programme Call 2, proiect in care dorim atragerea si altor parteneri eligibili, urmand ca aceste discutii sa fie reluate in perioada imediat urmatoare.
Tot in cadrul acestei intalniri a fost organizat la Karlsruhe, la sediul PTV un seminar de lucru, sustinut de dl. Eugen Hilbertz privind utilizarea softului de modelare a traficului la nivel macroscopic, aplicat pe o zona aleasa aleator. Acest program urmeaza sa fie aplicat si la nivelul municipiului Ploiesti in vederea actualizarii datelor din Planul de Mobilitate Urbana Durabila.
In Karlsruhe au fost studiate atat sistemul de bike-sharing, precum si alte sisteme de parcare pentru biciclete, majoritatea acestora fiind concentrate intr-un numar relativ mare in zonele de confluenta a diferitelor cai de rulare, respectiv zona garii, zona acces metrou sau zona terminale autovehicule transport calatori.
Un alt obiectiv al deplasarii a fost si intalnirea cu reprezentantii Gradinii Zoologice Münchener Tierpark Hellabrunn AG in cadrul careia a fost prezentat Master Planul Gradinii Zoologice, intocmit pe o perioada de 20 de ani.
S-au discutat aspecte privind bugetele anuale alocate precum si modul de realizare a proiectelor din Master Plan. La final, reprezentantii municipalitatii Munchen au fost invitati la Ploiesti in vederea stabilirii unei colaborari viitoare si a unui schimb de experienta in vederea modernizarii gradinii zoologice din Parcul Memorial Constantin Stere, precum si pentru identificarea unor posibilitati de promovare a acestui obiectiv.
Ploieştiul promovează mersul pe jos şi transportul cu bicicleta
2 mai 2017





Din aceeaşi categorie:
Cristian Ganea, primarul interimar al Ploieştiului, te invită la o plimbare cu bicicleta
(18 martie 2016)
96 vizualizări
Câte drumuri repară CJ Prahova în 2013?
(15 iulie 2013 - Cristina IANCU)
437 vizualizări
Masca este obligatorie în Prahova şi în spaţii deschise ! Amenzi uriase pentru incalcarea acestei dispozitii !
(11 octombrie 2020)
634 vizualizări
Adăpostul de câini este suprapopulat, însă numai 24 de persoane vor să adopte
(24 septembrie 2013 - Alex POLICALĂ)
247 vizualizări
Primarul interimar Cristian Ganea, în mijlocul ploieştenilor din Malu Roşu
(11 aprilie 2016)
416 vizualizări
Circulaţie auto restricţionată pe DN 1 Bucureşti- Ploieşti
(31 ianuarie 2020)
128 vizualizări
Ce planuri are Alexandru Băloi la conducerea Spitalului Judeţean
(10 martie 2014 - Alex POLICALĂ)
150 vizualizări
Construcţia autostrăzii Comarnic-Braşov, finanţată de cea mai mare bancă din Germania
(16 ianuarie 2014)
396 vizualizări
Concurs Carmen Sylva la muzeul Pelişor
(15 iunie 2014 - Răzvan BUNEA)
472 vizualizări
De ce a votat Daniel Puiu Neagu, exclus din Consiliul Local, alături de foştii/actualii colegi?
(25 iulie 2014 - Alex POLICALĂ)
525 vizualizări
Rosal a fost amendată de Primărie pentru mimarea deszăpezirii
(27 ianuarie 2014)
386 vizualizări
Constantin Nicolescu, revocat din funcţia de preşedinte CJ Argeş
(24 februarie 2014)
213 vizualizări
Percheziţii în Prahova şi Dâmboviţa la persoane bănuite de furt calificat
(5 iunie 2020)
96 vizualizări
Ploieştiul fără arhitect şef! Există soluţii pentru avizele şi autorizaţiile de construcţie?
(27 ianuarie 2017)
710 vizualizări
Se organizează concurs pentru conducerea Muzeului de Istorie
(6 martie 2014 - Alex POLICALĂ)
125 vizualizări
Dosarul lui Mircea Cosma, amânat de ÎCCJ
(1 septembrie 2014)
303 vizualizări
Şase elevi implicaţi în accidentul rutier de la Sinaia! Conducerea Colegiului Cantacuzino dă detalii despre accident!
(17 aprilie 2018)
1183 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole