Deoarece este nevoie şi de panouri promoţionale sau de reclamă, nu doar de TV-uri impozante, LG a anunţat cel mai mare display Ultra HD. Dezvăluit deja de ceva timp în stadiu de proiect, cel mai mare display pentru spaţii comerciale tocmai a fost anunţat disponibil, de oficiali LG Electronics SUA.
Acest mastodont are o diagonală de 105 inci şi a fost văzut pentru prima dată la expoziţia Digital Signage Expo 2014. Display-ul folosit în acest monitor este de tip LED LCD Ultra HD Display, raportul de aspect este de 21:9, iar rezoluţia nativă de 5120 x 2160 depăşeşte pragul psihologic de 4K, până la 5K. Cum era de aşteptat, claritatea imaginii este de neegalat, iar unghiurile de vizibilitate sunt impecabile. În imaginea de mai sus este fostul vârf de gamă al sud coreenilor, din aceeaşi clasă de produse, ce era limitat la 98 de inci şi rezoluţie 4K. După ce mai adăugăm şi diferenţa de 7 inci în diagonală, devine evident că o astfel de creaţie poate afişa fără probleme oameni în dimensiune reală pentru materiale de marketing de un realism remarcabil.
Printre abilităţile tehnologice ale noului display se numără algoritmi avansaţi de upscaling care ar trebui să facă o treabă foarte bună în creşterea artificială a rezoluţiei conţinutului SD, HD sau Full HD până la detaliatul Ultra HD. Nativ, decodează conţinut H.264, HEVC H.265 la 30 şi 60 de cadre pe secundă şi poate prelua semnal prin HDMI 2.0, USB sau LAN. Preţul oficial pentru acest cel mai mare display (deocamdată) nu a fost comunicat, dar cu siguranţă nu este unul foarte accesibil.