În fuga după densităţi de pixeli fabuloase am ajuns să neglijăm vârstnicii, iar Fujitsu Raku Raku se adresează exact acestui segment de piaţă. A trecut aproape un an de când Fujitsu a anunţat în Japonia un smartphone cu o configuraţie modestă ce purta numele de Raku Raku. Acesta era din start adresat persoanelor în vârstă care nu aleargă după panouri Full HD de cinci inci într-un telefon. Anul acesta, deşi nu mai reprezinta de mult o putere internaţională în domeniul telefoanelor, compania japoneză şi-a asumat un risc foarte mare prin aducerea respectivului aparat în Franţa. Orange France a început comercializarea sa şi recepţia se pare că a fost suficient de spectaculoasă încât cei de la Fujitsu s-au decis să se extindă. Ca urmare, deşi vorbim de acelaşi aparat, Raku Raku va fi disponibil în scurt timp în mai multe teritorii europene. ,,Am început să-l oferim în stocuri limitate clienţilor din Franţa (în iunie), dar comenzile au fost atât de puternice încât ne-am extins pe tot teritoriul ţării. Următorul pas va fi să-l comercializăm în întreaga Europă şi, desigur, ne dorim să-l comercializăm global.” Masami Yamamoto, director executiv la Fujitsu, şi-a exprimat entuziasmul faţă de traiectoria pe care o urmează gadgetul şi a menţionat că deja a fost abordat de mai mulţi operatori europeni care vor să-l aibă în ofertă. Fujitsu Raku Raku e destinat segmentului entry-level, zonă care, din punctul de vedere al lui Yamamoto, este neglijată destul de tare de giganţi precum Apple şi Samsung. Ca urmare, dacă-şi calculează cum trebuie mutările, în scurt timp Fujitsu ar putea să devină relevant într-un segment de piaţă în care există un spaţiu destul de mare pentru extindere.