Majoritatea antreprenorilor de astăzi înţeleg că vor avea nevoie de un site web pentru afacerea lor. Cu toate acestea, ei au, de obicei, un buget rigid şi încearcă să creeze totul în interiorul firmei sau externalizează această necesitate către cineva care nu înţelege pe deplin viziunea afacerii, scrie The Startup Magazine. Ar putea părea uşor să alegi o temă deja existentă sau un editor cât mai simplu de site-uri doar pentru rapiditate, însă această strategie nu dă roade pe termen lung.
Iată câteva greşeli comune ale micilor afaceri:
Găzduirea site-ului
Alegerea unui pachet de web hosting pare destul de simplă. Răsfoieşti prin opţiuni, examinezi preţurile şi alegi un pachet care funcţionează pe baza bugetului şi a nevoilor afacerii. Dar multe firme nu-şi dau seama că trebuie să-şi actualizeze aceste planuri pe măsură ce nevoile se schimbă. După ce site-ul afacerii a fost în funcţiune pentru o vreme şi ai obţinut o anumită forţă de tracţiune, recomandarea specialiştilor este să luaţi în considerare schimbarea situaţiei actuale de găzduire.
Există câteva lucruri care ar putea merge prost atunci când ai un pachet de hosting nepotrivit. De exemplu, unele pachete ar putea fi motivul vitezei scăzute a site-ului - ceea ce afectează performanţa generală. Viteza site-ului este unul dintre factorii de clasificare ai Google, care utilizează aceste date pentru a determina cât de util este site-ul pentru un vizitator.
Colectarea informaţiilor despre vizitatori
Este esenţial să obţii informaţii despre clienţi. Banii cheltuiţi pentru atragerea publicul ţintă pe site-ul afacerii se vor dovedi inutili dacă nu colectezi orice tip de informaţii de la vizitatori. Acest lucru este din cauza faptului că, din punct de vedere statistic, şansele ca aceştia să se întoarcă pe site din proprie iniţiativă sunt mici. Totuşi, o strategie de retargetare te poate ajuta să îi recuperezi. Acest tip de strategie ar putea include un formular de înscriere pentru newsletter pe pagina de pornire, un concurs sau oferirea unui material audio/video/text în schimbul e-mailului.
Ignorarea potenţialului de blogging
Firmele de astăzi au nevoie de un blog pentru a concura pe mai multe niveluri. În primul rând, prin blogging, poţi oferi clienţilor conţinut de calitate care ajută la formarea credibilităţii şi utilităţii afacerii. În al doilea rând, are un impact major asupra clasamentului motorului de căutare. Acest lucru înseamnă că, în general, blogging-ul este o tactică bună de marketing pentru a creşte vizibilitatea afacerii. Pentru a concura cu afacerile similare, un blog trebuie inclus în strategia pe termen lung.
Datele de contact
Dacă site-ul nu face ca vizitatorii (potenţialii clienţi) să poată contacta uşor firma, aceştia nu o vor face, scrie Forbes. Multe dintre site-urile micilor afaceri nu au formulare de contact uşor de utilizat, iar unele nu au nici măcar un număr de telefon sau e-mail afişat. Formele de contact bune au doar câteva câmpuri obligatorii şi includ o reasigurare a vizitatorilor că datele colectate nu vor fi vândute. De asemenea, este recomandată trimiterea unui e-mail automat de confirmare după primirea unui mesaj din partea unui vizitator.
Spaţiul în pagini
Designul site-ului web are un efect demn de luat în considerare asupra ratelor de conversie. Una dintre cele mai mari greşeli ale creatorilor de site-uri web începători este încercarea de a strânge cât mai multe informaţii pe o pagină. Spaţiul este foarte important pentru a crea o experienţă web plăcută pentru vizitatori. Spaţierea oferă o pauză vizuală şi face ca informaţiile disponibile să fie cât mai clare şi mai concise.
Greşeli frecvente pe care le fac micile afaceri cu site-urile lor
16 ianuarie 2018




Din aceeaşi categorie:
Cel mai scump iPhone 6 a fost lansat. Costa 2,5 milioane de dolari
(15 septembrie 2014)
142 vizualizări
Smartphoneul pentru copii, care poate fi controlat de la distanţă de părinţi
(1 martie 2018)
51 vizualizări
Un român este considerat responsabil pentru prăbuşirea sondei Schiaparelli pe Marte
(24 noiembrie 2016)
94 vizualizări
Cel mai mare display comercial din lumea Ultra HD vine de la LG
(16 februarie 2014)
53 vizualizări
Facebook a început să testeze ascunderea numărul de like-uri
(27 septembrie 2019)
101 vizualizări
Pagina de Facebook e spaţiu public. Un tânăr a luat amendă pentru postări jignitoare
(29 octombrie 2016)
100 vizualizări
Schimbările de la WhatsApp pe care nu le ştiu utilizatorii. Ce funcţii secrete există
(17 mai 2021)
139 vizualizări
Americanii vor să construiască un avion comercial supersonic silenţios
(1 martie 2016)
122 vizualizări
Ce au căutat oamenii pe Google în 2017
(28 decembrie 2017)
583 vizualizări
Facebook îşi cere scuze pentru că a umflat date privind vizionările de filmuleţe pe reţeaua de socializare
(25 septembrie 2016)
374 vizualizări
Vodafone vrea să intre pe piaţa TV
(17 octombrie 2014)
49 vizualizări
Noul Windows este disponibil şi în România
(29 iulie 2015)
45 vizualizări
Noul iPhone 7, în magazinele din Asia şi Australia
(16 septembrie 2016)
47 vizualizări
Made in Romania: Allview X3 Soul Style, un smartphone ce merită atenţie
(13 septembrie 2016)
158 vizualizări
Utilizatorii Instagram pot crea galerii foto, publicând mai multe fotografii odată
(23 februarie 2017)
262 vizualizări
Cum să alegi un slot?
(4 iulie 2022)
29 vizualizări
iPhone 5S şi noutăţile lui
(11 iulie 2013)
97 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole