Majoritatea antreprenorilor de astăzi înţeleg că vor avea nevoie de un site web pentru afacerea lor. Cu toate acestea, ei au, de obicei, un buget rigid şi încearcă să creeze totul în interiorul firmei sau externalizează această necesitate către cineva care nu înţelege pe deplin viziunea afacerii, scrie The Startup Magazine. Ar putea părea uşor să alegi o temă deja existentă sau un editor cât mai simplu de site-uri doar pentru rapiditate, însă această strategie nu dă roade pe termen lung.
Iată câteva greşeli comune ale micilor afaceri:
Găzduirea site-ului
Alegerea unui pachet de web hosting pare destul de simplă. Răsfoieşti prin opţiuni, examinezi preţurile şi alegi un pachet care funcţionează pe baza bugetului şi a nevoilor afacerii. Dar multe firme nu-şi dau seama că trebuie să-şi actualizeze aceste planuri pe măsură ce nevoile se schimbă. După ce site-ul afacerii a fost în funcţiune pentru o vreme şi ai obţinut o anumită forţă de tracţiune, recomandarea specialiştilor este să luaţi în considerare schimbarea situaţiei actuale de găzduire.
Există câteva lucruri care ar putea merge prost atunci când ai un pachet de hosting nepotrivit. De exemplu, unele pachete ar putea fi motivul vitezei scăzute a site-ului - ceea ce afectează performanţa generală. Viteza site-ului este unul dintre factorii de clasificare ai Google, care utilizează aceste date pentru a determina cât de util este site-ul pentru un vizitator.
Colectarea informaţiilor despre vizitatori
Este esenţial să obţii informaţii despre clienţi. Banii cheltuiţi pentru atragerea publicul ţintă pe site-ul afacerii se vor dovedi inutili dacă nu colectezi orice tip de informaţii de la vizitatori. Acest lucru este din cauza faptului că, din punct de vedere statistic, şansele ca aceştia să se întoarcă pe site din proprie iniţiativă sunt mici. Totuşi, o strategie de retargetare te poate ajuta să îi recuperezi. Acest tip de strategie ar putea include un formular de înscriere pentru newsletter pe pagina de pornire, un concurs sau oferirea unui material audio/video/text în schimbul e-mailului.
Ignorarea potenţialului de blogging
Firmele de astăzi au nevoie de un blog pentru a concura pe mai multe niveluri. În primul rând, prin blogging, poţi oferi clienţilor conţinut de calitate care ajută la formarea credibilităţii şi utilităţii afacerii. În al doilea rând, are un impact major asupra clasamentului motorului de căutare. Acest lucru înseamnă că, în general, blogging-ul este o tactică bună de marketing pentru a creşte vizibilitatea afacerii. Pentru a concura cu afacerile similare, un blog trebuie inclus în strategia pe termen lung.
Datele de contact
Dacă site-ul nu face ca vizitatorii (potenţialii clienţi) să poată contacta uşor firma, aceştia nu o vor face, scrie Forbes. Multe dintre site-urile micilor afaceri nu au formulare de contact uşor de utilizat, iar unele nu au nici măcar un număr de telefon sau e-mail afişat. Formele de contact bune au doar câteva câmpuri obligatorii şi includ o reasigurare a vizitatorilor că datele colectate nu vor fi vândute. De asemenea, este recomandată trimiterea unui e-mail automat de confirmare după primirea unui mesaj din partea unui vizitator.
Spaţiul în pagini
Designul site-ului web are un efect demn de luat în considerare asupra ratelor de conversie. Una dintre cele mai mari greşeli ale creatorilor de site-uri web începători este încercarea de a strânge cât mai multe informaţii pe o pagină. Spaţiul este foarte important pentru a crea o experienţă web plăcută pentru vizitatori. Spaţierea oferă o pauză vizuală şi face ca informaţiile disponibile să fie cât mai clare şi mai concise.
Greşeli frecvente pe care le fac micile afaceri cu site-urile lor
16 ianuarie 2018




Din aceeaşi categorie:
Zuckerberg, audiat în Congresul SUA în scandalul "Cambridge Analytica": Este greşeala mea şi îmi pare rău. Facebook se luptă continuu cu Rusia
(11 aprilie 2018)
106 vizualizări
Cum poate veni depresia pe Facebook
(13 ianuarie 2017)
37 vizualizări
Primul telefon cu Windows de la Prestigio a apărut pe net
(14 mai 2014)
87 vizualizări
NASA şi Yahoo se bazează pe un soft creat de doi tineri din România
(15 iulie 2015)
118 vizualizări
O româncă, printre experţii UE în combaterea „fake news”
(14 ianuarie 2018)
98 vizualizări
15.000 de oameni arestaţi în China pentru "crime pe Internet"
(23 august 2015)
55 vizualizări
WhatsApp va facilita utilizatorilor retractarea mesajelor trimise din greşeală
(4 februarie 2017)
78 vizualizări
Avantaje exclusive pentru noii jucători cu bonusuri la deschiderea unui cont
(2 august 2023)
42 vizualizări
Eclipsa de soare dă peste cap reţeaua fotovoltaică din Europa
(17 martie 2015)
83 vizualizări
Conversaţiile utilizatorilor, înregistrate de Facebook. Explicaţia oferită
(14 august 2019)
91 vizualizări
Pokemon Go, pe primul loc în topul căutărilor pe Google în 2016
(2 ianuarie 2017)
226 vizualizări
Apple a înregistrat profit record în 3 luni: 18 miliarde de dolari
(28 ianuarie 2015)
47 vizualizări
Primul flagship Nokia cu Android va fi lansat pe 16 august
(27 iulie 2017)
48 vizualizări
Japonezii modifică orbita sondei Akatsuki
(4 aprilie 2016)
55 vizualizări
Tunul care poate schimba modul în care sunt purtate războaiele
(29 martie 2016)
54 vizualizări
Descoperirea care va schimba lumea internetului
(8 iulie 2013 - Clara ION)
81 vizualizări
Atenţie la internet! Sfaturile Poliţiei pentru părinţi şi copii!
(20 noiembrie 2017)
1016 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole