Majoritatea antreprenorilor de astăzi înţeleg că vor avea nevoie de un site web pentru afacerea lor. Cu toate acestea, ei au, de obicei, un buget rigid şi încearcă să creeze totul în interiorul firmei sau externalizează această necesitate către cineva care nu înţelege pe deplin viziunea afacerii, scrie The Startup Magazine. Ar putea părea uşor să alegi o temă deja existentă sau un editor cât mai simplu de site-uri doar pentru rapiditate, însă această strategie nu dă roade pe termen lung.
Iată câteva greşeli comune ale micilor afaceri:
Găzduirea site-ului
Alegerea unui pachet de web hosting pare destul de simplă. Răsfoieşti prin opţiuni, examinezi preţurile şi alegi un pachet care funcţionează pe baza bugetului şi a nevoilor afacerii. Dar multe firme nu-şi dau seama că trebuie să-şi actualizeze aceste planuri pe măsură ce nevoile se schimbă. După ce site-ul afacerii a fost în funcţiune pentru o vreme şi ai obţinut o anumită forţă de tracţiune, recomandarea specialiştilor este să luaţi în considerare schimbarea situaţiei actuale de găzduire.
Există câteva lucruri care ar putea merge prost atunci când ai un pachet de hosting nepotrivit. De exemplu, unele pachete ar putea fi motivul vitezei scăzute a site-ului - ceea ce afectează performanţa generală. Viteza site-ului este unul dintre factorii de clasificare ai Google, care utilizează aceste date pentru a determina cât de util este site-ul pentru un vizitator.
Colectarea informaţiilor despre vizitatori
Este esenţial să obţii informaţii despre clienţi. Banii cheltuiţi pentru atragerea publicul ţintă pe site-ul afacerii se vor dovedi inutili dacă nu colectezi orice tip de informaţii de la vizitatori. Acest lucru este din cauza faptului că, din punct de vedere statistic, şansele ca aceştia să se întoarcă pe site din proprie iniţiativă sunt mici. Totuşi, o strategie de retargetare te poate ajuta să îi recuperezi. Acest tip de strategie ar putea include un formular de înscriere pentru newsletter pe pagina de pornire, un concurs sau oferirea unui material audio/video/text în schimbul e-mailului.
Ignorarea potenţialului de blogging
Firmele de astăzi au nevoie de un blog pentru a concura pe mai multe niveluri. În primul rând, prin blogging, poţi oferi clienţilor conţinut de calitate care ajută la formarea credibilităţii şi utilităţii afacerii. În al doilea rând, are un impact major asupra clasamentului motorului de căutare. Acest lucru înseamnă că, în general, blogging-ul este o tactică bună de marketing pentru a creşte vizibilitatea afacerii. Pentru a concura cu afacerile similare, un blog trebuie inclus în strategia pe termen lung.
Datele de contact
Dacă site-ul nu face ca vizitatorii (potenţialii clienţi) să poată contacta uşor firma, aceştia nu o vor face, scrie Forbes. Multe dintre site-urile micilor afaceri nu au formulare de contact uşor de utilizat, iar unele nu au nici măcar un număr de telefon sau e-mail afişat. Formele de contact bune au doar câteva câmpuri obligatorii şi includ o reasigurare a vizitatorilor că datele colectate nu vor fi vândute. De asemenea, este recomandată trimiterea unui e-mail automat de confirmare după primirea unui mesaj din partea unui vizitator.
Spaţiul în pagini
Designul site-ului web are un efect demn de luat în considerare asupra ratelor de conversie. Una dintre cele mai mari greşeli ale creatorilor de site-uri web începători este încercarea de a strânge cât mai multe informaţii pe o pagină. Spaţiul este foarte important pentru a crea o experienţă web plăcută pentru vizitatori. Spaţierea oferă o pauză vizuală şi face ca informaţiile disponibile să fie cât mai clare şi mai concise.
Greşeli frecvente pe care le fac micile afaceri cu site-urile lor
16 ianuarie 2018




Din aceeaşi categorie:
Twitter a reintrodus opţiunea de a bloca anumiţi utilizatori
(14 decembrie 2013)
59 vizualizări
Cele mai bune telefoane chinezeşti care costă sub 700 de lei
(21 august 2017)
553 vizualizări
Copiii care folosesc tabletele sau telefoanele încep să vorbească mai târziu
(9 mai 2017)
363 vizualizări
Milioane de pagini de internet riscă să fie afectate, miercuri, de o eroare de securitate
(4 martie 2020)
44 vizualizări
YouTube s-ar putea transforma în reţea de socializare
(26 august 2016)
181 vizualizări
Cazinou online Yoji: O nouă eră a jocurilor de noroc virtuale
(2 iulie 2024)
84 vizualizări
Un computer Apple, primul model, vândut pentru o sumă mare
(28 mai 2019)
86 vizualizări
Peste 2000 de jocuri video clasice, disponibile gratuit pe Internet Archive
(10 ianuarie 2015)
109 vizualizări
Microsoft a cumpărat divizia de telefonie mobilă de la Nokia
(3 septembrie 2013)
77 vizualizări
Cel mai mare distrugător american are semnătura radar a unui vas de pescuit
(8 decembrie 2015)
462 vizualizări
Nvidia a lansat GTX 980Ti, la un preţ de 649 de dolari
(1 iunie 2015)
78 vizualizări
Începând de mâine, toţi cei care folosesc aceste browsere de Internet se expun unui PERICOL major
(11 ianuarie 2016)
351 vizualizări
Cum îţi încarci telefonul când nu ai o priză la îndemână
(19 august 2014)
171 vizualizări
Galaxy S5, cel mai popular telefon din lume
(27 mai 2014)
101 vizualizări
De ce nu vrea Samsung să îşi deschidă birouri în Londra
(7 august 2017)
233 vizualizări
Laserul de la Măgurele concentrează 10% din puterea Soarelui pe 1 cm pătrat
(29 decembrie 2015)
498 vizualizări
Probleme la Skype: utilizatorii din lumea întreagă nu s-au putut conecta
(22 septembrie 2015)
299 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole