Un mesaj prin care un adolescent american a cerut unui lanţ de restaurante fast-food să îi ofere timp de un an, în regim de gratuitate, preparatul chicken nuggets, a devenit cel mai distribuit text din toate timpurile pe reţeaua de socializare Twitter, informează BBC.
Mesajul publicat de adolescentul Carter Wilkerson a dobort precedentul record în domeniu, deţinut de prezentatoarea TV Ellen DeGeneres, marţi, când a ajuns la 3.490.249 de redistribuiri pe această reţea de microblogging.
”Nu ne aşteptam la un asemenea răspuns în urma mesajului publicat de Carter şi nu am putut să anticipăm sprijinul copleşitor pe care el l-a primit”, a declarat un purtător de cuvânt al lanţului de magazine fast-food Wendy's.
Compania americană a donat deja 100.000 de dolari unei fundaţii de caritate, în numele adolescentului.
- Consideră că e ca şi rezolvat -
Pe 5 aprilie, un adolescent de 16 ani din Reno, un oraş din statul american Nevada, a publicat un mesaj pe Twitter prin care i-a rugat pe managerii restaurantului local Wendy's să îi spună de câte redistribuiri ale textului are nevoie pentru a beneficia timp de un an de tichete gratuite pentru chicken nuggets.
Administratorii contului de Twitter al restaurantului local i-au răspuns foarte prompt: ”18 milioane”.
”Consideră că e ca şi rezolvat”, a răspuns tânărul.
Apoi, Carter Wilkerson a publicat un screenshot cu aceste teste, însoţit de mesajul următor: ”Vă rog să mă ajutaţi. Un om are nevoie de chicken nugget-urile sale”.
Mesajul a devenit foarte repede viral şi a ajuns la 2 milioane de redistribuiri în doar două zile după publicare.
A fost distribuit de companii globale, precum Apple Music, Microsoft, Amazon, Google şi Twitter, dar şi de celebrităţi, inclusiv de actorul Aaron Paul, unul dintre protagoniştii serialului ”Breaking Bad”.
Alte companii l-au contactat pe adolescent pentru a-i propune alte oferte. Compania aeriană United Airlines i-a transmis că îl va transporta gratuit la bordul aeronavelor sale ori de câte ori tânărul va dori să zboare în Statele Unite spre un oraş în care se află un restaurant din reţeaua Wendy's.
Selfie-ul de la gala Oscar
Recordul de redistribuiri ale unui mesaj de pe Twitter a aparţinut până marţi prezentatoarei de televiziune Ellen DeGeneres şi a fost realizat cu ajutorul unui selfie de la gala premiilor Oscar din 2014.
Acea fotografie, în care apăreau numeroşi actori de calibru, precum Brad Pitt, Angelina Jolie, Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Kevin Spacey şi Meryl Streep, a fost redistribuită de peste 2,1 milioane de ori până la încheierea galei.
Atunci când Carter Wilkerson a publicat primul mesaj referitor la chicken nuggets, mesajul-selfie al prezentatoare Ellen DeGeneres generase 3,2 milioane de redistribuiri pe Twitter.
De altfel, Ellen DeGeneres a contribuit şi ea la stabilirea noului record, susţinând cauza adolescentului în talk-show-ul ei, la o săptămână după mesajul iniţial al lui Carter Wilkerson, care avea în acel moment 2,6 milioane de redistribuiri.
”Opriţi asta chiar acum. Am muncit din greu pentru a stabili acel record... iar acest tip cere să primească chicken nuggets?”, a declarat, în glumă, Ellen DeGeneres.
Reprezentanţii lanţului de magazine Wendy's au spus iniţial că dacă mesajul lui Carter Wilkerson va dobor recordul de redistribuiri pe Twitter, va dona 100.000 de dolari în scopuri caritabile.
Banii vor ajunge la Dave Thomas Foundation for Adoption, o fundaţie de caritate americană înfiinţată în 1992 de fondatorul companiei Wendy's.
Această fundaţie încearcă să găsească familii şi cămine permanente pentru copiii din orfelinate.