Platforma digitală YouTube testează o funcţie de mesagerie online prin care utilizatorii aplicaţiei de pe dispozitivele iOS sau Android vor putea comunica şi vor putea distribui videoclipuri cu prietenii lor, scrie digitaltrends.com.

Serviciul, care este destinat acum unui număr restrâns de persoane, se va extinde prin trimiterea de către un utilizator a unei invitaţii către un prieten prin simpla pornire a unei conversaţii în canalul de comunicare respectiv.

Responsabilii YouTube speră că noua funcţie va încuraja oamenii să distribuie mai multe videoclipuri din aplicaţia mobilă dedicată, relatează Wired.com. O dată generală de lansare a acestui serviciu nu a fost încă anunţată.

În acest fel, YouTube încearcă să parieze pe sporirea experienţei colective care poate fi generată din interacţiunile de tip unu-la-unu şi de grup. Platforma are cel mai mare serviciu video din mediul digital, cu peste 1 miliard de utilizatori, şi în ceea ce priveşte numărul vizualizărilor pe dispozitivele mobile depăşeşte toţi competitorii din acest domeniu. În medie, zilnic, un utilizator urmăreşte videoclipuri timp ce circa 40 de minute. Introducerea cu succes a serviciului de mesagerie va evita postarea de conţinut video de pe alte platforme de socializare şi va menţine utilizatorii aplicaţiei dedicate YouTube conectaţi la aceasta.

AGERPRES