Guvernul nu a discutat în şedinţă proiectul hotărârii de amânare a termenului de privatizare a CFR Marfă. Se pare că Ministerul Transporturilor nici nu a înaintat proiectul de amânare în şedinţa de Guvern.

În aceste condiţii, GFR, singurul ofertant al companiei CFR Marfă, ar trebui să achite până luni toţi banii, adică 170 de milioane de euro, pentru a cumpăra 51% din acţiuni. GFR a virat, joi, aproximativ 20 milioane de euro într-un cont escrow, suma reprezentând 10% din preţul de cumpărare a 51% din acţiunile CFR Marfă deţinute de stat, condiţie prealabilă pentru finalizarea procesului de privatizare. Anterior, GFR a depus o garanţie de 10 milioane euro pentru participarea la privatizare.

Ministerul Transporturilor a elaborat un proiect de hotărâre de guvern în baza căruia termenul pentru finalizarea privatizării CFR Marfă ar urma să fie amânat până la 20 decembrie.

În luna iunie, GFR a fost declarat câştigător în procesul de privatizare a CFR Marfă, oferind un preţ de 202 milioane euro pentru 51% din acţiuni.