gonflabile de ridicare de mari dimensiuni au fost folosite pentru a scoate la suprafaţă această parte din coada avionului - cea mai mare parte a aparatului gâsită până în prezent - care se afla la aproximativ 30 de metri adâncime, a constatat un jurnalist aflat la bordul navei de război indoneziene KRI Banda Aceh, care participă la operaţiuni, conform Mediafax.

Este vorba despre un fragment vopsit în roşu, pe care scrie cu litere albe Asia, a doua parte a logo-ului companiei aeriene, al cărei avion transporta 162 de persoane.

SEMNALE acustice provenind aparent de la cutiile negre ale avionului au fost detectate pentru prima dată vineri. Dar după primele cercetări, se pare că cutiile negre s-au desprins de partea din spate a avionului, unde se află în mod normal, şi s-ar afla pe fundul mării, a declarat un alt oficial, S.B. Supriyadi.

Scafandrii marinei indoneziene continuau sâmbătă să caute cutiile negre sau înregistratoarele de zbor, indispensabile pentru a stabili circumstanţele accidentului.

Avionul Airbus A320-200 a dispărut de pe radare la scurt timp după decolarea, la 28 decembrie, din oraşul indonezian Surabaya, cu destinaţia Singapore. Doar 48 de cadavre au fost recuperate până în prezent din mare.