Primăria Capitalei va organiza un concurs public pentru realizarea unui logo reprezentativ al Bucureştiului, pentru a fi folosit în toate formele de comunicare vizuală, câştigătorul urmând să fie premiat cu 50.000 de lei, potrivit unui proiect de hotărâre aprobat în unanimitate în şedinţa de marţi a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB).
Concursul ar urma să se desfăşoare în perioada 18 martie - 20 aprilie, putând participa orice persoană cu vârsta minimă de 18 ani.
Potrivit proiectului de hotărâre, logo-ul trebuie "să reflecte tradiţia istorică a Bucureştiului cu elemente care să ţină cont de tendinţele actuale”.
Câştigătorul va fi stabilit de un juriu stabilit de primarul general şi format dintr-un reprezentant al primăriei, un reprezentant al Academiei Române, directorul Muzeului Municipiului Bucureşti, doi reprezentanţi ai unor agenţii de branding, doi reprezentanţi ai unor companii de publicitate, un sociolog şi câte un reprezentant al Universităţii Naţionale de Artă din Bucureşti, al Universităţii de Arhitectură şi Urbanism "Ion Mincu” şi al Uniunii Artiştilor Plastici din România.
Câştigătorul concursului ar urma să fie anunţat în 3 mai. Regulamentul concursului şi componenţa juriului vor fi publicate în două săptămâni de la aprobarea proiectului de hotărâre.