Povestea Vulpiţei din Vaslui s-a transformat într-o adevărată telenovelă, astfel că nu este de mirare faptul că Acces Direct a fost lider de audienţă timp de trei săptămâni, după cum chiar Mirela Vaida a ţinut să informeze pe toată lumea. Mai mult, moderatoarea de la Antena 1 a postat şi un mesaj pe contul ei de Facebook în care mărturiseşte că scopul fiecărei emisiuni este acela de a ţine publicul în faţa televizorului. Deci…cere şi ţi se va da!

 

Vulpiţa a devenit o adevărată vedetă de când a apărut la emisiunea Acces Direct. Ceea ce la început se anunţa a fi o simplă poveste de viaţă a unei tinere care susţinea că a fost violată de 3 bărbaţi s-a transformat rapid într-un serial fără sfârşit, cu un scenariu bine gândit de echipa emisiunii Acces Direct. În momentul în care toată lumea şi-a dat seama că Antena 1 profită din plin de naivitatea celor doi soţi din Vaslui, în mediul online au apărut diverse critici cu privire la modul în care a început să se desfăşoare emisiunea care se laudă că este lider de audienţă de atâta timp.

 

Ei bine, realitatea este alta. Vulpiţa primeşte o sumă de bani frumuşică pentru apariţiile sale de la Antena 1, dar, comparativ cu audienţa pe care o face postul de televiziune, este o nimica toată! ami exact, s-a spus că Veronica Stegaru este plătită cu 100 de euro pe zi pentru a apărea la Acces Direct, dar primeşte, de asemenea, şi cazare, căci traiul nu este deloc simplu în Capitală.

 

Fiind o persoană simplă, de la ţară, Veronica Stegaru se mulţumeşte pe deplin cu remuneraţia şi se simte extrem de fericită cu faptul că a devenit ceea ce şi-a dorit mereu: vedetă pe micul ecran!

 

 

 

 

Sursa: www.mgnews.ro