Veniturile Facebook au crescut cu 39% în trimestrul al doilea, la 4,04 miliarde de dolari, de la 2,91 miliarde de dolari în urmă cu un an, dar cheltuielile au urcat cu 82%, ca urmare a investiţiilor în centre de date, marketing şi a angajărilor, relatează MarketWatch.
   
Analiştii anticipau venituri de aproape 4 miliarde de dolari.
   
Creşterea cu peste 1 miliard de dolari a veniturilor Facebook reflectă în parte cheltuielile companiilor mari cu publicitatea, pentru atragerea de clienţi dintre utilizatorii Facebook.
   
Profitul net a scăzut cu 9,1%, la 719 milioane de dolari, de la 791 milioane de dolari în urmă cu un an.
   
Facebook a anunţat în aprilie că cheltuielile companiei vor creşte cu până la 65% în acest an, ca urma a investiţiilor şi a altor iniţiative pe termen lung cum ar fi în domeniul realităţii virtuale şi a dronelor alimentate cu energie solară.
   
Numărul utilizatorilor care îşi accesează contul cel puţin o dată pe lună a crescut la 1,49 miliarde, de la 1,44 miliarde la sfârşitul lunii martie. Dintre aceştia, 968 de milioane îşi accesează contul zilnic, în creştere de la 936 de milioane în primul trimestru.