România nu a transpus Directiva privind inspecţia tehnică auto pentru autovehicule, camioane, remorci, motociclete şi tractoare, care introduce cerinţe minime privind infrastructura de inspecţie, formarea inspectorilor şi organismele de supraveghere. Directiva trebuia transpusă până la 20 mai 2017.
Comisia Europeană a solicitat joi, 25 ianuarie, unui număr de şase state membre, printre care şi România, să transpună Pachetul privind inspecţia tehnică auto, adoptat în 2014, al cărui scop este de a îmbunătăţi inspecţia vehiculelor în UE şi, prin urmare, siguranţa rutieră. Acest pachet este format din trei directive ale UE pe care statele membre trebuiau să le transpună până la 20 mai 2017.
Cu toate acestea, până în prezent, Cipru, Republica Cehă, Germania, Irlanda, România şi Slovacia nu au făcut acest lucru sau au făcut-o numai parţial. În primul rând, Republica Cehă, România şi Slovacia nu au adoptat, publicat şi comunicat Comisiei măsurile naţionale de transpunere a normelor actualizate cu privire la inspecţia tehnică periodică a autovehiculelor şi a remorcilor acestora (Directiva 2014/45/UE).
Directiva reglementează autoturismele, camioanele, autobuzele, remorcile grele, motocicletele şi tractoarele de mare putere şi defineşte elementele care trebuie încercate în timpul inspecţiilor tehnice auto, metodele de încercare, defectele şi evaluarea acestora. De asemenea, directiva introduce cerinţe minime privind infrastructura de inspecţie, formarea inspectorilor şi organismele de supraveghere.
În al doilea rând, Cipru, Irlanda şi Slovacia nu au adoptat, publicat şi comunicat Comisiei măsurile naţionale de transpunere a normelor actualizate privind documentele de înmatriculare pentru vehicule (Directiva 2014/46/UE).
Această directivă impune statelor membre să instituie registre electronice de înmatriculare a vehiculelor, cu conţinut armonizat, şi defineşte procedura care trebuie urmată în cazul în care vehiculul nu trece inspecţia tehnică periodică. În cele din urmă, Republica Cehă, Germania, Irlanda şi Slovacia nu au adoptat, publicat şi comunicat Comisiei măsurile naţionale de transpunere a regimului actualizat pentru controlul tehnic în trafic al vehiculelor comerciale (Directiva 2014/47/UE). Această directivă prevede norme comune pentru controlul tehnic în trafic al camioanelor, autobuzelor, remorcilor grele şi tractoarelor de mare putere.
Comisia a transmis aceste solicitări sub formă de avize motivate. Toate statele membre în cauză au acum la dispoziţie două luni pentru a răspunde; în caz contrar, Comisia poate decide să le trimită în faţa Curţii de Justiţie a UE.
UE trage de urechi România pentru inadaptarea regulilor după care se face ITP-ul
26 ianuarie 2018





Din aceeaşi categorie:
Un Maserati unicat ar putea fi vândut cu 3 milioane de lire sterline
(5 iulie 2015)
228 vizualizări
Record de vânzări pentru Tesla
(6 octombrie 2016)
297 vizualizări
Vodafone Romania a achitat contravaloarea peajelor care nu au putut fi validate pe 1 Mai
(5 mai 2018)
55 vizualizări
Ce maşini second hand din Germania este recomandabil să evitaţi
(27 martie 2017)
525 vizualizări
Un milion de maşini Mercedes, chemate în service din cauza riscurilor de incendiu
(4 martie 2017)
360 vizualizări
Cum vezi dacă maşina ta are softul care păcăleşte testul de poluare
(3 octombrie 2015)
164 vizualizări
Cum arată noua Dacia
(18 aprilie 2017)
408 vizualizări
Românilor ar putea să li se interzică să-şi cumpere mai mult de o maşină second hand la doi ani
(2 noiembrie 2017)
1002 vizualizări
Electricele au invadat Salonul Auto de la Paris
(4 octombrie 2016)
38 vizualizări
Uzina Automobile Dacia majorează producţia: 143.000 de vehicule asamblate în cinci luni
(10 iunie 2017)
153 vizualizări
Dawn este numele viitorului cabriolet Rolls Royce
(24 iulie 2015)
267 vizualizări
Ferrari de catifea
(7 iulie 2013 - Cristina IANCU)
162 vizualizări
Amendă de 34.000 de euro pentru o şoferiţă româncă de 22 de ani!
(3 ianuarie 2021)
270 vizualizări
Piaţa auto românească, în creştere după şase ani de declin
(29 ianuarie 2015)
176 vizualizări
Cadillacul decapotabil al fostului lider argentinian Juan Domingo Peron, piesă de muzeu
(2 februarie 2018)
412 vizualizări
Toyota recheamă în service 247.000 de automobile
(21 octombrie 2014)
56 vizualizări
Noul S-Class FOTO
(18 august 2013 - Alex POLICALĂ)
147 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Industria serviciilor financiare trece printr-o transformare semnificativă,
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
Misterul nedesluşit al piramidelor de la Şona
Autor: Cristina IANCU - 2 aprilie 2025
-
Istoria Atenei
Publicat la data de 28 martie 2025
-
Cele mai periculoase destinaţii turistice pentru femei
Publicat la data de 27 martie 2025
-
Fructele cu cele mai puţine calorii. Poţi să mănânci oricât, nu te îngraşi
Publicat la data de 27 martie 2025
-
Lucruri inedite despre mere
Publicat la data de 28 martie 2025
-
Troler de cabină – Partenerul perfect pentru călătorii uşoare şi confortabile
Publicat la data de 2 aprilie 2025