România nu a transpus Directiva privind inspecţia tehnică auto pentru autovehicule, camioane, remorci, motociclete şi tractoare, care introduce cerinţe minime privind infrastructura de inspecţie, formarea inspectorilor şi organismele de supraveghere. Directiva trebuia transpusă până la 20 mai 2017.
Comisia Europeană a solicitat joi, 25 ianuarie, unui număr de şase state membre, printre care şi România, să transpună Pachetul privind inspecţia tehnică auto, adoptat în 2014, al cărui scop este de a îmbunătăţi inspecţia vehiculelor în UE şi, prin urmare, siguranţa rutieră. Acest pachet este format din trei directive ale UE pe care statele membre trebuiau să le transpună până la 20 mai 2017.
Cu toate acestea, până în prezent, Cipru, Republica Cehă, Germania, Irlanda, România şi Slovacia nu au făcut acest lucru sau au făcut-o numai parţial. În primul rând, Republica Cehă, România şi Slovacia nu au adoptat, publicat şi comunicat Comisiei măsurile naţionale de transpunere a normelor actualizate cu privire la inspecţia tehnică periodică a autovehiculelor şi a remorcilor acestora (Directiva 2014/45/UE).
Directiva reglementează autoturismele, camioanele, autobuzele, remorcile grele, motocicletele şi tractoarele de mare putere şi defineşte elementele care trebuie încercate în timpul inspecţiilor tehnice auto, metodele de încercare, defectele şi evaluarea acestora. De asemenea, directiva introduce cerinţe minime privind infrastructura de inspecţie, formarea inspectorilor şi organismele de supraveghere.
În al doilea rând, Cipru, Irlanda şi Slovacia nu au adoptat, publicat şi comunicat Comisiei măsurile naţionale de transpunere a normelor actualizate privind documentele de înmatriculare pentru vehicule (Directiva 2014/46/UE).
Această directivă impune statelor membre să instituie registre electronice de înmatriculare a vehiculelor, cu conţinut armonizat, şi defineşte procedura care trebuie urmată în cazul în care vehiculul nu trece inspecţia tehnică periodică. În cele din urmă, Republica Cehă, Germania, Irlanda şi Slovacia nu au adoptat, publicat şi comunicat Comisiei măsurile naţionale de transpunere a regimului actualizat pentru controlul tehnic în trafic al vehiculelor comerciale (Directiva 2014/47/UE). Această directivă prevede norme comune pentru controlul tehnic în trafic al camioanelor, autobuzelor, remorcilor grele şi tractoarelor de mare putere.
Comisia a transmis aceste solicitări sub formă de avize motivate. Toate statele membre în cauză au acum la dispoziţie două luni pentru a răspunde; în caz contrar, Comisia poate decide să le trimită în faţa Curţii de Justiţie a UE.
UE trage de urechi România pentru inadaptarea regulilor după care se face ITP-ul
26 ianuarie 2018





Din aceeaşi categorie:
Noul BMW Seria 3 330e plug-in hybrid va fi disponibil din luna martie
(9 decembrie 2015)
265 vizualizări
Ce să faci dacă alimentezi cu benzină în loc de motorină şi viceversa
(6 ianuarie 2020)
1021 vizualizări
Ampera-e, modelul electric revoluţionar al celor de la Opel
(11 martie 2016)
65 vizualizări
Prima fotografie cu noua generaţie Ford Fiesta
(30 noiembrie 2016)
182 vizualizări
Vânzările Dacia în Germania, în creştere
(5 ianuarie 2014)
68 vizualizări
Află cum poţi verifica online dacă o maşină are sau nu ITP
(6 februarie 2017)
490 vizualizări
Ford Craiova va opri şi producţia de motoare
(29 octombrie 2013)
216 vizualizări
Dacă aţi cumpărat aceste maşini în 2020, acum puteţi să le vindeţi pe profit
(6 iulie 2021)
83 vizualizări
Ford renunta treptat la masinile pe benzina si motorina! Vor ajunge la 40 de modele hibrid si complet electrice
(20 ianuarie 2018)
100 vizualizări
Mercedes-Maybach S 650 Cabriolet cu numarul 1 din 300 a intrat in colectia lui Tiriac
(23 ianuarie 2018)
172 vizualizări
Brigada Rutieră: A fost necesară blocarea maşinii lui Ilie Năstase, care a încercat să plece chiar dacă agentul îl somase să oprească
(26 mai 2018)
382 vizualizări
Toyota FT-1 Concept revine în prim-plan, în argintiu
(17 august 2014)
99 vizualizări
Volkswagen recheamă 80.000 de maşini Audi pentru reparaţii la sistemul de injecţie
(25 ianuarie 2015)
216 vizualizări
Diavel Diesel, noua jucărie Ducati pentru băieţi mari şi răi
(29 ianuarie 2017)
154 vizualizări
Maşina anului în Europa
(8 martie 2017)
523 vizualizări
Inspectorii RAR au verificat vulcanizările. Câte au fost închise
(25 noiembrie 2015)
118 vizualizări
Vânzările Dacia şi Ford România au scăzut în ţară
(20 mai 2016)
68 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole