În topul celor bune branduri din lume din toate domeniile, realizat de firma de consultanţă Interband, Toyota (locul 6) este cea mai valoroasă companie auto, urmată de BMW (locul 11), Mercedes-Benz (locul 12) şi Ford (locul 38), transmite site-ul automnews.com.

Brandul Volkswagen a înregistrat un declin de 9%, ajungând pe locul 35, în timp ce Nissan a avut o evoluţie foarte bună, înregistrând un avans de 19%, până pe locul 49.

Giganţii Apple şi Google şi-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, în condiţiile în care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a ediţie a studiului 'Best Global Brands' realizat de firma de consultanţă Interband.

Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% în ritm anual, până la 170,28 miliarde de dolari, în timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, în creştere cu 12%.

Volkswagen a devansat la limită firma niponă Toyota Motor Corp în primele şase luni ale anului, devenind cel mai mare producător auto mondial după livrări. În primul semestru din 2015, Volkswagen a vândut 5,04 milioane de vehicule, iar Toyota — 5,02 milioane unităţi. Livrările au scăzut cu 1,5% în cazul Toyota şi cu 0,5% la Volkswagen.

AGERPRES