Discuţie fulger la Palatul Administrativ din Ploieşti pe tema fluidizării traficului pe DN1. Şeful Poliţiei Rutiere Naţionale, comisarul-şef Lucian Diniţă s-a întâlnit cu reprezentanţii CNADNR, ISU Prahova  şi cu Mircea Cosma, preşedintele CJ Prahova, pentru a pune în aplicare măsurile luate la Guvern privind amplasarea de pasaje pietonale în localităţile de pe Valea Prahovei, mai ales în zonele în care traficul este îngreunat în drumul spre munte.
Pasarele supraterane pietonale vor fi instalate în Comarnic, Buşteni şi Azuga, în total urmând a fi montate patru pasaje , cu fundaţie de beton şi structură metalică.
Până la data de 15 august trebuie să fie gata proiectele şi organizarea de şantier pentru ca firmele desemnate să se poată apuca de treabă. Graba este dată şi de faptul că în această toamnă vor începe şi lucrările la segmentul de autostradă Comarnic-Braşov, iar DN1 va fi intens circulat nu numai de turiştii care merg la munte dar şi de multe autobasculante, autoutilaje, care vor lucra la şantierul respectiv.  
Una din pasarele va fi montată în faţa gării din Comarnic, două în Buşteni (în dreptul fabricii de hârtie şi la gară),  iar ultima la Azuga, pe Bulevardul Independenţei.
„Se vor pune separatoare de trafic  prin oraşe pentru a se disciplina atât traficul rutier cât şi cel pietonal. Este o soluţie provizorie deoarece în Buşteni este în graficul de proiectare construirea unei benzi, astfel încât până la terminarea autostrăzii, cea de-a treia bandă să fie folosită vinerea înspre munte şi duminica dinspre munte. Nu există posibilitatea unei centuri ocolitoare la Buşteni, la fel cum nu există nici la Comarnic. Se vor monta semafoare în centrul oraşului Comarnic, iar la Azuga se încearcă o sistematizare a străzii Independenţei, însă nu se poate construi un sens giratoriu acolo. Nu există teren. Ar trebui demolate locuinţe, clădiri, pentru ca raza de curbură să permită tirurilor să se încadreze în intersecţie”, a declarat Mircea Cosma, preşedintele Consiliului Judeţean Prahova.