În top 10 al evenimentelor de pe Eventim, sezonul 2013 -2014 al echipei de fotbal Petrolul Ploieşti ocupă locul al treilea. Probabil va fi doar o chestiune de timp până când va ajunge pe prima poziţie şi nu am niciun dubiu că aşa vor sta lucrurile. Fotbalul ploieştean se poate mândri că produce mai mulţi plătitori de bilete pentru spectacolul oferit de echipă pe Ilie Oană decât nume grele ale show-bizz-ului internaţional. Că ăla românesc nu există decât pentru televiziunile cu producţii ieftine, pentru ignoranţi. Adică pentru toate!
Acum, clasarea asta, efemeră, doar pe poziţia a treia, arată faptul că ploieştenii au căpătat deja exerciţiul achiziţionării de bilete online, dar , mai ales, faptul că Petrolul Ploieşti este cam singurul brand care se vinde în Prahova. Într-o statistică neoficială, desigur. De ce s-a ajuns aici şi cât de mândri trebuie să fim de acest aspect decid chiar aceia care au făcut posibilă apariţia în acest top. Oricum, nu va exista niciun alt brand în Ploieşti care să genereze o stare de spirit precum cea generată de echipa Petrolul.