Clienţii ING Bank au constatat că din conturi le lipsesc de două ori mai mulţi bani decât au cheltuit în realitate în weekend folosind cardurile emise de bancă. Toate operaţiunile realizate în această perioadă au fost procesate de două ori, o problemă despre care banca spune că este “generală”, că lucrează cu prioritate pentru rezolvarea ei, dar pentru care nu poate da un răspuns clar clienţilor care întreabă când îşi vor vedea banii înapoi în cont. Conform informaţiilor Profit.ro, unii clienţi au început astăzi să primească alerte din partea ING în care sunt anunţaţi de această problemă şi asiguraţi că situaţia va fi reglată până seara.

 

Call-centerul sucursalei din România a băncii olandeze este blocat de apelurile numeroşilor clienţi care încearcă să obţină informaţii despre problemă. Clienţii postează pe reţele de socializare print-screen-uri ale telefoanelor care arată că nu au putut intra în legătură cu funcţionarii băncii nici după jumătate de oră de aşteptare.

 

ING Bank nu a anunţat până acum oficial incidentul, printr-un comunicat sau printr-un mesaj trimis clienţilor, dar răspunde celor care îi solicită explicaţii pe pagina de facebook că problema este cunoscută şi că tranzacţiile dublate vor fi automat reglate după remedierea acesteia, fără a oferi însă un orizont de timp pentru rezolvare, nici detalii despre natura problemei: "Nu avem un termen exact, lucrăm să rezolvăm în cel mai scurt timp". Fără răspuns rămân şi cei care întreabă banca ce se va întâmpla cu dobânzile pentru overdraft (despoperit de cont) aferente tranzacţiilor dublate.

 

Probleme similare de dublare a plăţilor au fost acuzate de clienţi ING şi pentru anumite tranzacţii realizate la finele lunii august, iar în urmă cu o săptămână sistemul Home Bank al băncii olandeze a fost nefuncţional pentru circa o oră şi jumătate, problemă ulterior remediată.

 

 

 

 

 

Sursa: www.profit.ro