Fanii Volkswagen sunt dezamăgiţi: marca germană renunţă la cel mai popular produs al său. Acesta nu are roţi şi, în afară de faptul că este consumat de muncitorii din fabricile Volkswagen din Germania, nu are nicio legătură cu domeniul auto.

 

Poate părea o surpriză, dar cel mai vândut produs al Volkswagen nu este un model de maşină, ci popularul cârnat currywurst, servit la cantinele din fabricile mărcii. Currywurst a devenit atât de popular, încât Volkswagen a ajuns să-l comercializeze şi în reţeaua suprmarketurilor din Germania.

 

În 2017, popularul cârnat a fost produs în aproape 7 milioane de unităţi, mai mult decât întreaga producţie Volkswagen din acel an. Între timp, însă, germanii au început să vândă ceva mai multe maşini decât cârnaţi. Currywurst a rămas însă produsul cu cele mai multe exemplare vândute în catalogul Volkswagen.

 

Volkswagen renunţă la cel mai popular produs al său. Care este motivul

 

Cea mai celebră companie de cârnaţi din lume a rupt însă inimile fanilor după ce a anunţat că retrage de la vânzare celebrul currywurst. Producătorul german, care deţine şi un business cu maşini, a anunţat că va face tranziţia către o dietă fără carne pentru angajaţii săi, iar currywurst va fi scos din producţie.

 

Potrivit unui document intern citat de DPA, peste câteva săptămâni, atunci când angajaţii de la uzina de la Wolfsburg vor reveni din vacanţa de vară, vor constata că toate felurile servite la cantină vor fi fără carne. Cu toate acestea, peştele va continua să fie servit din când în când. Un meniu fără carne a fost deja introdus cu succes la birourile Volkswagen din oraşul Hanovra.

 

Currywurst este o specialitate gastronomică berlineză – cârnat feliat acoperit cu pudră de curry şi ketchup – care are şi o zi naţională ce îi este dedicată. Dintre cele 1.500 de varietăţi de cârnaţi din Germania, currywurst este printre cele mai populare, fiind servit adeseori pe o farfurie din carton alături de cartofi prăjiţi.

 

 

 

Sursa: www.promotor.ro