Între 12 şi 15 martie, la Bucureşti, în complexul expoziţional Romexpo va avea loc Târgul Naţional de Turism al României. Sunt aşteptaţi aproximativ 300 de expozanţi şi peste 30.000 de vizitatori. În această primăvară staţiunea Sinaia va promova turismul ecologic, neintruziv: muntele, traseele urbane, la pas, dar şi traseele pentru bicicletă.
“După doi ani de lucrări intense în centrul oraşului, prin proiectul de regenerare urbană staţiunea noastră arată cu totul altfel. Proiectul, în valoare de 20 de milioane de euro, a avut deja urmări în piaţa turistică locală, printr-o creştere de aproximativ 30% a numărului de turişti care ne-au vizitat în iarna acestui an. Sinaia se află într-o continuă schimbare şi va rămâne, timp de mulţi ani de acum încolo, una dintre staţiunile de top ale turismului naţional, cu o largă deschidere pentru turiştii din toate colţurile lumii.“ – a declarat Vlad Oprea, primarul oraşului Sinaia.
Primăria oraşului Sinaia a închiriat, pentru această ediţie a Târgului, o suprafaţă de 40 de metri pătraţi, în pavilionul C4, standul 69D. Toţi agenţii economici, activi în segmentul turistic local au fost invitaţi fie să se alăture în stand, printr-o persoană desemnată, fie să trimită materiale tpărite sau digitale, oferte sau prezentări, pentru ca acestea să fie expuse.
Pentru acest eveniment, Primăria oraşului Sinaia a editat un număr de cinci materiale tipărite: o hartă a oraşului Sinaia, cu trasee de plimbare pe jos sau cu bicicleta, o nouă ediţie, actualizată a catalogului turistic, cu hotelurile, pensiunile şi restaurantele din oraş, un pliant de prezentare al centrului şi al domeniului schiabil, un flyer cu evenimentele anului şi un flyer cu prezentarea ofertei “O săptămână la munte“.