Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
România va deschide opt birouri de promovare comercială şi economică
(25 iulie 2013 - Cristina IANCU)
64 vizualizări
Romgaz trece de pragul de 1 miliard lei cu profitul net din primele nouă luni
(13 noiembrie 2014)
48 vizualizări
Cele mai mari salarii din România
(3 ianuarie 2015)
657 vizualizări
ANAF propune ca doar românii cu restanţe de peste 15.000 lei la stat să apară pe lista datornicilor
(26 ianuarie 2017)
630 vizualizări
Turcia vrea să caute ţiţei în Marea Neagră alături de România
(24 ianuarie 2014)
88 vizualizări
Cât cheltuiesc românii pe cadourile de Crăciun
(23 decembrie 2015)
49 vizualizări
Fiecare finlandez ar putea primi lunar 1.000 de euro fără să facă nimic
(24 iulie 2015)
75 vizualizări
Ministerul pentru Mediul de Afaceri prelungeşte termenul limită pentru înscrierea în programul Start-Up Nation până la 28 iulie
(13 iulie 2017)
182 vizualizări
Toate trenurile electrice din Olanda sunt acum alimentate numai cu energie eoliană
(30 ianuarie 2017)
55 vizualizări
CNADNR a încasat două milioane de euro din valoarea amenzilor date de ISCTR
(3 noiembrie 2013)
185 vizualizări
Harta salariilor la finalul lui 2016: Câştigurile nete au depăşit 500 euro doar în Capitală şi în cinci judeţe în decembrie
(13 martie 2017)
454 vizualizări
Un milion de barili de petrol vor ajunge la Ploieşti
(11 martie 2016)
280 vizualizări
Cele mai sigure companii aeriene din lume şi cele de care trebuie să te fereşti
(6 ianuarie 2015)
87 vizualizări
Grecia: Rata şomajului a scăzut la 25,9%, cel mai redus nivel din august 2012
(14 noiembrie 2014)
40 vizualizări
6.000 de magazine online, atacate de hackeri pentru sustragerea datelor financiare ale cumpărătorilor
(16 octombrie 2016)
63 vizualizări
11 milioane de euro – sprijinul CE pentru agricultura românească
(16 septembrie 2015)
44 vizualizări
A început programul "Rabla" pentru persoane juridice şi instituţii publice
(26 iulie 2013 - Cristina IANCU)
84 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole