Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Proiectul de lege pentru amnistierea pensionarilor vizează peste 21.000 de persoane
(5 august 2014)
82 vizualizări
Inflaţie negativă pentru a treia lună consecutiv
(10 septembrie 2015)
39 vizualizări
Ministerul pentru Mediul de Afaceri vrea să înfiinţeze Registrul Naţional al Mentorilor Antreprenori pentru beneficiarii StartUp Nation
(24 iunie 2017)
136 vizualizări
Carpatair a intrat în insolvenţă
(25 ianuarie 2014)
112 vizualizări
Lukoil Neftochim Bourgas Bulgaria şi Lukoil România, implicate în dosarul de evaziune fiscală cu prejudiciu de peste 9.000.000 de lei
(16 septembrie 2017)
562 vizualizări
CE va propune în 2018 noi reguli privind taxele pentru sectorul online, anunţă Juncker
(1 octombrie 2017)
469 vizualizări
Guvernul a pregătit o schemă alambicată de ajutor financiar pentru 150 companii
(5 iulie 2014)
90 vizualizări
Statul a mai împrumutat 30 milioane lei pentru nouă ani, printr-o licitaţie suplimentară
(9 iulie 2016)
217 vizualizări
Germania dă asigurări că embargoul rus la alimente va avea un impact redus
(17 august 2014)
91 vizualizări
Compania japoneză Takata ar putea intra în faliment
(18 iunie 2017)
134 vizualizări
Prima decizie pe care vrea să o ia Gabriela Firea ca primar: Transport gratuit pentru bucureşteni
(8 iunie 2016)
157 vizualizări
Arabia Saudită şi Rusia vor să îngheţe producţia de petrol
(17 februarie 2016)
371 vizualizări
Noul CEO al BlackBerry, salariu de 88 milioane de dolari
(10 noiembrie 2013)
87 vizualizări
Romsilva cheltuieşte anual 16 milioane de lei pentru parcurile naţionale şi încasează 600.000 de lei
(23 mai 2015)
237 vizualizări
Ponta caută investitori pentru TAROM
(4 mai 2015)
223 vizualizări
Tarifele de roaming în UE, eliminate de la 15 decembrie 2015
(3 aprilie 2014)
439 vizualizări
Programul “Prima casă” rămâne blocat
(26 iulie 2016)
44 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole