Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Zilele de concediu sunt de vânzare
(3 iulie 2013 - Cristina IANCU)
148 vizualizări
Azi va fi inaugurată fabrica Airbus de la Ghimbav în prezenţa lui Francois Hollande
(13 septembrie 2016)
367 vizualizări
Mutu îşi deschide şcoală de fotbal la Ploieşti
(2 decembrie 2013)
465 vizualizări
Blue Air estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 10 milioane de euro în 2015
(15 decembrie 2014)
51 vizualizări
Bonurile în valoare de 878 lei emise pe 22 iulie au ieşit câştigătoare la extragerea loteriei fiscale din luna august
(21 august 2017)
501 vizualizări
Aproximativ 45.000 elevi din familii cu venituri mici, în programul „Bani de liceu”
(2 noiembrie 2016)
134 vizualizări
Patru credite rapide pe care NU ar trebui să le iei niciodată
(28 martie 2017)
179 vizualizări
Analiza SWOT: o metodă mai neobişnuită în plasarea de Pariuri sportive
(15 ianuarie 2025)
29 vizualizări
Uniunea Europeană vrea un preţ unic pentru gazul rusesc pentru toate statele membre
(2 mai 2014)
65 vizualizări
România a încheiat anul 2013 cu cea mai mică inflaţie după 24 de ani: 1,55%
(14 ianuarie 2014)
88 vizualizări
Cum se acordă voucherele în programul "Rabla pentru electrocasnice"
(21 decembrie 2018)
129 vizualizări
Statele Uniunii Europene care nu acceptă refugiaţi ar putea pierde fonduri comunitare
(28 ianuarie 2017)
48 vizualizări
Vodafone, sancţionată de ANCOM: Trebuie să plătească o amendă 100.000 de lei şi să le dea înapoi banii clienţilor
(7 octombrie 2016)
266 vizualizări
Paris: Perchezitii la sediul multinationalei Veolia, in cadrul dosarului Apa Nova Bucuresti
(16 ianuarie 2018)
643 vizualizări
Războiul dintre Huawei şi Samsung continuă
(22 iulie 2016)
53 vizualizări
Contribuţiile sociale obligatorii vor fi datorate de către angajat din 1 ianuarie 2018, dar obligaţia plăţii acestora va reveni, în continuare, angajatorului
(28 iulie 2017)
310 vizualizări
Cu cât se vor scumpi poliţele RCA în 2015
(2 decembrie 2014)
172 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Industria serviciilor financiare trece printr-o transformare semnificativă,
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
Misterul nedesluşit al piramidelor de la Şona
Autor: Cristina IANCU - 2 aprilie 2025
-
Istoria Atenei
Publicat la data de 28 martie 2025
-
Cele mai periculoase destinaţii turistice pentru femei
Publicat la data de 27 martie 2025
-
Fructele cu cele mai puţine calorii. Poţi să mănânci oricât, nu te îngraşi
Publicat la data de 27 martie 2025
-
Lucruri inedite despre mere
Publicat la data de 28 martie 2025
-
Troler de cabină – Partenerul perfect pentru călătorii uşoare şi confortabile
Publicat la data de 2 aprilie 2025