Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
România şi Basarabia vor fi mărginite la est de „Noua Rusie“
(23 noiembrie 2013)
132 vizualizări
Turcia împrumută Ucraina cu 50 de milioane de dolari
(21 martie 2015)
473 vizualizări
Programatorii cu studii medii, scutiţi de impozit de la 1 februarie
(19 ianuarie 2018)
568 vizualizări
Veste proastă de la ING: banca îţi scoate peri albi cu noua actualizare
(8 septembrie 2020)
402 vizualizări
Numărul românilor restanţieri la bănci a ajuns la aproape 740.000 în luna mai
(8 iulie 2016)
432 vizualizări
FMI: Redresarea zonei euro nu este suficient de solidă
(20 iunie 2014)
73 vizualizări
ASF anunţă oficial că va stabili în 30 de zile tarife maxime pentru RCA
(21 septembrie 2016)
334 vizualizări
Angajaţii şi directorul general Petrotel-Lukoil îi cer lui Ponta ajutor pentru deblocarea conturilor
(7 octombrie 2014)
148 vizualizări
CFR plăteşte pentru întârzieri: despăgubiri, mâncare şi băuturi răcoritoare
(8 august 2014)
128 vizualizări
Samsung inaugurează la Ploieşti primul brand shop din afara Capitalei
(9 aprilie 2014)
293 vizualizări
Senat: Indemnizaţia pentru creşterea copilului, plafonată la 8.500 lei lunar
(26 septembrie 2017)
556 vizualizări
MasterCard a început procedurile pentru ca românii să-şi poată plăti taxele cu cardul
(18 noiembrie 2014)
56 vizualizări
Guvernul a instituit o schemă de ajutor de minimis pentru persoanele fizice care investesc în IMM-uri
(9 decembrie 2016)
565 vizualizări
România, pe locul 12 în topul beneficiarilor fondurilor UE
(28 noiembrie 2013)
75 vizualizări
România a avut cea mai mare creştere economică din UE în primul trimestru
(14 mai 2016)
352 vizualizări
România - China: Proiecte agricole şi investiţii în zootehnie
(7 iunie 2014)
88 vizualizări
Fan Courier, amendată pentru că a pierdut datele personale a 1.100 de clienţi
(27 noiembrie 2019)
237 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole