Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Coca-Cola HBC România obţine Medalia de Aur European Water Stewardship
(7 octombrie 2014)
128 vizualizări
Acord pentru construcţia reactoarelor nucleare 3 şi 4 de la Cernavodă
(27 iulie 2014)
89 vizualizări
Cea mai mare bancă de celule stem din România cere insolvenţa
(20 decembrie 2014)
328 vizualizări
A început Forumul economic China-Europa Centrală şi de Est
(26 noiembrie 2013)
96 vizualizări
Zahărul din magazin este de patru ori mai scump decât la bursă
(4 iulie 2013 - Cristina IANCU)
133 vizualizări
Şantierul naval Mangalia va fi vândut sau lichidat de către coreenii de la Daewoo
(25 iulie 2015)
72 vizualizări
Bonurile de 312 lei din 11 ianuarie, câştigătoare la loteria fiscală
(21 februarie 2016)
136 vizualizări
Lituania a intrat în zona euro la 1 ianuarie, devenind al 19-lea membru al uniunii monetare
(1 ianuarie 2015)
114 vizualizări
BNR: Creşterea economică a României a fost peste aşteptări în trimestrul II
(1 octombrie 2016)
58 vizualizări
Medicamentele scumpe, prescrise fără restricţii de la 1 martie
(14 ianuarie 2017)
460 vizualizări
Ministerul Finanţelor: Anunţul privind eliberarea bonului fiscal va fi tipărită pe meniu în restaurante şi cluburi
(16 februarie 2015)
317 vizualizări
”Orarul” românilor care fac cumpărături online. Dimineaţa iau lenjerie, la prânz electronice, iar seara rochii
(13 ianuarie 2018)
109 vizualizări
Zbor intârziat, anulat sau suprarezervat? Primeşti banii inapoi!
(8 iulie 2017)
441 vizualizări
INS: Venitul total pe gospodărie în 2015
(6 iunie 2016)
65 vizualizări
Avertisment MAE privind preavizul de grevă al controlorilor aerieni din Franţa, pentru 8 şi 9 aprilie
(8 aprilie 2015)
368 vizualizări
Jurnalul Prahovean - publicaţie online recunoscută oficial ca publicaţie serială
(15 iulie 2013 - Constantin IANCU)
164 vizualizări
Raiffeisen Bank scade dobânda pentru clienţii cu credite în franci elveţieni
(21 ianuarie 2015)
81 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole