Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Războiul economic cu Rusia face victime
(3 august 2014)
79 vizualizări
ANAF rambursează TVA în valoare de 1,55 miliarde de lei
(13 august 2015)
481 vizualizări
Compania Halliburton vrea să exploateze petrol în Marea Neagră
(8 septembrie 2014)
82 vizualizări
Protest al persoanelor cu credite în franci elveţieni: Mugur Isărescu, "Minţenia Pământului"
(27 septembrie 2016)
86 vizualizări
Conpet va fi listată la Bursa De Valori
(29 august 2013 - Alex POLICALĂ)
125 vizualizări
AJOFM organizează Bursa Mărţişorului
(3 februarie 2014)
107 vizualizări
Ungaria va depozita gaze naturale pentru Gazprom
(11 octombrie 2014)
107 vizualizări
Adio, tarife de roaming în UE! Află de când se aplică măsura!
(28 octombrie 2015)
100 vizualizări
Gazoductul Turkish Stream construit după ce Ankara va primi de la ruşi datele privind locaţia viitoarei conducte
(8 iunie 2015)
142 vizualizări
Le Pen vrea o taxare suplimentară a angajaţilor străini
(3 februarie 2017)
41 vizualizări
Bulgaria caută noi investiţii după succesul chinezesc
(29 septembrie 2013)
91 vizualizări
Consumul naţional de energie electrică a atins cote record de peste 9.400 de MW, din cauza gerului
(22 ianuarie 2016)
116 vizualizări
Un om de afaceri român a cumpărat o bancă grecească aflată în dificultate
(19 decembrie 2013)
268 vizualizări
AKTA intră pe piaţa telefoniei mobile, cu abonamente care pornesc de la 2 euro lunar
(17 august 2017)
239 vizualizări
Hewlett-Packard va desfiinţa până la 30.000 de locuri de muncă
(17 septembrie 2015)
40 vizualizări
Pensiile speciale pentru aleşii locali adoptate de Senat
(22 iunie 2016)
157 vizualizări
Huawei va mări investiţiile şi numărul angajaţilor din România
(22 martie 2014)
89 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

În zilele noastre, este ușor să pariezi pe meciuri de fotbal live și pe zeci de
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole
-
De ce să nu mănânci niciodată pepene roşu cu pâine sau cu brânză.
Publicat la data de 17 iunie 2025
-
Un brand al oraşului: Restaurantul lui Gherea din Gara Ploieşti
Publicat la data de 16 iunie 2025
-
Solstiţiul de vară, cea mai lungă zi din an!
Publicat la data de 20 iunie 2025
-
Castelul Bran sau Castelul lui Dracula
Publicat la data de 16 iunie 2025
-
Vinete gratinate cu roşii şi brânzeturi rase
Publicat la data de 18 iunie 2025
-
Cea mai veche branza din lume, descoperita langa mumii
Publicat la data de 18 iunie 2025
-
Strategii de pariuri pe goluri – ce trebuie să ştii?
Publicat la data de 19 iunie 2025