Lidl România a eliminat din ofertă ouăle provenite de la găinile crescute în baterii, oferind acum ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range şi în sistem ecologic (categoriile 2, 1 şi 0), anunţă un comunicat al companiei.
Ouăle provenite de la găini crescute în baterii au fost eliminate şi din reţetele produselor achiziţionate de la furnizori români, care au în componenţa lor ouă, precizează comunicatul.
Conform unui studiu naţional despre gradul de informare a românilor cu privire la cifrele înscrise pe ouăle din comerţ, doar 25% dintre români citesc întotdeauna cifrele care sunt însemnate pe ouăle din magazine şi doar 39% asociază cifrele cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. Cea mai mare parte a românilor le asociază cu termenul de valabilitate (66%) sau cu data la care au fost produse (41%). În realitate, există 4 categorii de ouă şi doar doi din 10 români le cunosc pe toate.
Conform aceluiaşi studiu, dintre toate categoriile de ouă, cele mai potrivite pentru consum sunt considerate cele din categoria free range (marcate cu cifra 1), în proporţie de 49%, şi cele ecologice (marcate cu cifra 0), în proporţie de 33%. Totodată, jumătate dintre părinţi cumpără ouă ecologice, atât pentru ei, cât şi pentru copii, în timp ce 2 din 10 români cumpără doar pentru copii.
În ceea ce priveşte criteriile de alegere a ouălor, prospeţimea, aspectul, calitatea şi condiţiile în care trăiesc găinile sunt amintite în cea mai mare proporţie de segmentele de consumatori ce consumă ouă ecologice (categoria 0) şi free range (categoria 1). Pentru consumatorii care consumă mai des ouă provenite de la găini crescute în hale (categoria 2) sau în baterii (categoria 3), cele mai importante criterii de selecţie sunt preţul şi perioada de valabilitate. Cu toate acestea, conform studiului, un număr semnificativ de români consideră importante cifrele marcate pe coaja ouălor - 73%.
Conform studiului Lidl România, doar jumătate dintre consumatori ştiu că pot afla despre categoria de ouă conţinută de produse de pe etichetele acestora. Dintre cei care sunt atenţi la acest detaliu, 40% preferă ouă marcate cu cifra 1, adică ouă provenite de la găini crescute în aer liber, urmate de ouăle ecologice, marcate cu cifra 0, în proporţie de 18%.
Studiul a fost desfăşurat cu sprijinul agenţiei ISense Solutions, pe un eşantion de 1.001 de respondenţi, femei şi bărbaţi, de peste 18 ani, din mediul urban, care au achiziţionat ouă cu minim o lună înainte de perioada de culegere a datelor. Marja de eroare +/-3,1, la un nivel de încredere de 95%.
Lidl face o mutare neprevăzută. Supermarketul elimină din ofertă un produs destinat consumului alimentar
27 aprilie 2018



Din aceeaşi categorie:
Casa de modă Versace a fost vândută grupului american Michael Kors cu peste 2 miliarde dolari
(26 septembrie 2018)
98 vizualizări
Gavrilescu: Programul RABLA va continua în 2015. Capitala, Prahova şi Argeş, cele mai multe casări în 2014
(22 ianuarie 2015)
272 vizualizări
Loteria bonurilor fiscale aferentă lunii septembrie va avea loc duminică
(16 octombrie 2015)
48 vizualizări
Germania va avea excedent comercial record în 2015
(10 august 2015)
44 vizualizări
Rezerva în valută la dispoziţia statului este de 6,8 miliarde euro
(31 iulie 2014)
78 vizualizări
Finanţare nerambursabilă de la CJ Prahova pentru ONG-uri, asociaţii şi fundaţii
(4 iunie 2019)
139 vizualizări
Vodafone, sancţionată de ANCOM: Trebuie să plătească o amendă 100.000 de lei şi să le dea înapoi banii clienţilor
(7 octombrie 2016)
268 vizualizări
Câţi bani câştigă pe oră un român
(13 decembrie 2015)
270 vizualizări
Ford Craiova a trimis în şomaj tehnic 2.500 de angajaţi
(6 noiembrie 2013)
74 vizualizări
Guvernul a aprobat majorarea la 4.500 de euro a ecotichetului pentru cumpărarea de maşini electrice
(27 august 2015)
51 vizualizări
Calotă (ANRE): Sectorul rezidenţial a devenit principalul consumator de energie din România, devansând industria
(12 aprilie 2016)
333 vizualizări
Ministrul Finanţelor: Consultantul fiscal va oferi asistenţă în permanenţă, precum medicul de familie
(24 aprilie 2017)
396 vizualizări
Fiscul braşovean vinde un Bentley
(26 ianuarie 2014)
116 vizualizări
Gigi Becali şi-a vândut palatul din Modrogan
(10 septembrie 2014)
2293 vizualizări
Gigi Becali executat de Fisc
(10 iunie 2014)
86 vizualizări
Rubla scade, yuanul creşte, după victoria lui Trump la preşedinţia SUA
(9 noiembrie 2016)
43 vizualizări
Ministrul Muncii a anunţat data la care intră în plată pensiile recalculate
(4 decembrie 2018)
189 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Jocurile de noroc arată la fel în întreaga lume, însă dacă te uiți pe hartă, ai
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole