În următoarea lună şi jumătate, retailerul francez Auchan va finaliza rebrandingul la alte şase magazine Real preluate de la grupul german Metro. Provincia a intrat în "lichidare totală de stocuri".
Nevoia de a scăpa de stocuri a început să se observe pe rând în magazinele Real care, în urma tranzacţiei dintre Metro Group şi Auchan, se pregătesc de rebranding. Retailerul anunţă "lichidări totale de stocuri" şi reduceri de preţuri de până la 50% la trei dintre magazinele sale din provincie. Este vorba despre Real Constanţa Sud unde, în perioada 4-10 noiembrie, clienţii sunt aşteptaţi să cumpere cu 50% mai ieftin; Real Satu Mare - unde compania va tăia din preţuri între 30 octombrie şi 7 noiembrie şi Real Sibiu -unde lichidarea va fi între 6 şi 14 noiembrie.
În afară de cele trei magazine Real care se pregătesc să se închidă pentru reamenajări, trei unităţi ce au aparţinut până anul trecut grupului Metro sunt deja innacesibile publicului larg. După unitatea din cartierul bucureştean Pallady, care a fost deja redeschisă pe 17 octombrie, au urmat Real Braşov pe 20 octombrie, Real Oradea pe 25 octombrie şi Real Vitan pe 27 octombrie. Toate acestea vor intra efectiv în lanţul Auchan la începutul lunii noiembrie. celelate trei magazine unde acum se vând stocurile se vor redeschide în decembrie.
Conform planurilor anunţate de francezi, la finalul acestui an lanţul Auchan va număra 18 magazine, în timp ce brandul Real va mai conta pe numai 13. Din ianuarie, Auchan se va pune din nou pe treabă întreg procesul de rebranding a celor 20 de magazine preluate de la Metro urmând să se finalizeze în mai puţin de un an. Costurile sunt estimate de companie la 40 de milioane de euro.