EIT Forum Auto, importator al mărcii Volvo în România, a iniţiat o campanie de rechemare pentru mai multe modele din gamă, din cauza unor posibile defecte ale motorului care ar putea genera un incendiu la bord. Este o continuare a unei campanii începute în luna iulie a acestui an.

 

Şefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei şi perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te aşteptăm la eveniment!

 

Volvo Cars va rechema în service-urile din România aproape 600 de autoturisme ale mărcii, parte dintr-o campanie globală care cuprinde peste 500.000 de vehicule. Acestea sunt în pericol de incendiu, din cauza unei piese de plastic aflată la motor. Este vorba despre motorizări diesel, care folosesc o galerie de adminise din plastic ce se poate topi. În anumite condiţii, carburantul se poate aprinde şi se poate produce un incendiu în compartimentul motor. Nu s-au raportat accidente în România, însă la nivel global au fost mai multe vehicule care au luat foc.

 

Potrivit notificării trimise de importatorul Volvo, este vorba despre „autoturisme S60, V60, V40, V40CC, S90, V90, V90CC şi XC 90 fabricate între 2016 - 2019, echipate cu motor diesel în patru cilindri”. Cele 631 de autoturisme se adaugă altor peste 800 de autoturisme rechemate în luna iulie, la momentul la care s-a demarat campania la nivel global.

 

Constructorul spune că „galeria de admisie din plastic a motorului diesel se poate topi şi deforma. În cel mai rău scenariu exista posibilitatea apariţiei unei surse de foc localizată în compartimentul motor.”

 

EIT Forum Auto anunţă că a demarat trimiterea scrisorilor de informare în legatură cu această campanie. „Acţiunea de rechemare în service identificată internaţional prin numărul R29945 constă în modificarea circuitului de răcire al EGR (Exhaust Gas Recirculation) şi actualizarea software-ului pentru modulul electronic ECM (Engine Control Module).”

 

„Ne asumăm deplina responsabilitate pentru a asigura înalta calitate şi siguranţă pentru maşinile noastre”, a transmis Volvo Cars la momentul la care a fost anunţată campania la nivel global, când s-a precizat că se caută cea mai bună soluţie pentru remediere. „Ne cerem scuze pentru inconvenientele cauzate şi sunt recunoscători clienţilor pentru cooperare”.

 

 

 

Sursa: www.profit.ro