Audi a recurs la o modalitate ingenioasă de a promova noua generaţie TT în Belgia. În cadrul unui târg, constructorul german a prezentat un Audi TT învelit în ciocolată. Audi a să apeleze la faimosul ciocolatier Joost Arijs pentru un proiect neobişnuit. Acesta a presupus acoperirea unui exemplar TT Coupe în 27.000 de bucăţele de ciocolată.

Scopul acestei iniţiative a fost acela de a expune într-un mod ingenios noul produs Audi în cadrul târgului internaţional bianual din Belgia, un eveniment dedicat decoraţiunilor interioare şi obiectelor de mobilier.

Audi a vrut să demonstreze că noul TT Coupe are capacitatea de a fi considerat de către unii oameni o declarraţie de stil, în ton cu noile tendinţe.

Nu este pentru prima dată când un constructor auto decide să îşi îmbrace maşina într-un strat de metale preţioase sau decorative. Recent au fost promovate un Mercedes CLS cu un milion de cristale Swarovski aplicate pe caroserie şi un Beetle acoperit de 10.000 de monede.

Sursa: Automarket.ro