In perioada 25-29 aprilie 2017 s-a desfasurat la Munchen si Karlsruhe (Germania) cea de-a doua intalnire in cadrul proiectului FLOW (Acord de Finantare Nr. 635998-FLOW-H2020).
Flow- este un proiect european care urmăreşte să pună mersul pe jos şi mersul cu bicicleta pe picior de egalitate cu modurile de transport motorizate ca o soluţie pentru a face faţă congestiei urbane. Ploieştiul a fost reprezentat la întâlnire de viceprimarii Cristian Ganea şi George Pană
Ploiestiul este unul dintre cele treizeci de orase follower care au aderat la proiectul FLOW, urmand ca pana la finalul proiectului sa beneficieze de asistenta si sprijin pentru promovare si implementare din partea expertilor FLOW. La final, pentru fiecare oras partener, va fi elaborat un ghid pentru promovarea mersului cu bicicleta si a mersului pe jos in defavoarea oricarui tip de deplasare cu autoturisme sau alte tipuri de autovehicule, ca o solutie a decongestionarii traficului urban.
Multe orase folosesc modele de transport pentru a putea analiza impactul politicilor propuse si a masurilor de imbunantire pentru traficul urban. Sunt doua tipuri principale de modele : macroscopic, care se aplica la nivelul unei zone (adoptat in Munchen) si microscopic (adoptat in Budapesta).
Astfel, la sediul Primariei din Munchen, a avut loc o sesiune de prezentare a celor doua modele, promovata de dna. Bonnie Fenton, coordonatorul de proiect Rupprecht Consult si sustinuta dl. Eugen Hilbertz, respectiv de dna. Nora Szabo (cu proiectul FLOW-instrument de evaluare a impactului), ambii reprezentanti Planung Transport Verkehr AG (PTV). Aceasta a facut parte din consortiul care a elaborat Planul de Mobilitate Urbana Durabila al Polului de Crestere Ploiesti 2014-2020.
Acestia au prezentat metodele de planificare si posibile masuri de reducere a congestiei urbane in orase aglomerate, modul de colectare a datelor, indicatorii care ar trebui stabiliti in scopul imbunatatirii unui Plan de mobilitate existent. In acest context au fost nominalizate si cele sase orase partenere FLOW care au beneficiat de aplicarea proiectului: Dublin, Lisabona, Munchen, Gdinya, Budapesta si Sofia.
Pentru exemplificare a fost organizata de catre coordonatorii proiectului o vizita intr-o zona din oras care a beneficiat de aplicarea modelului, respectiv Kunstboulevard Arcisstrasse, parte din proiectul KUNSTAREAL. Acesta a vizat remodelarea spatiului stradal, scopul final fiind acela de decongestionare a traficului.
Totodata, s-a discutat posibilitatea ca orasul Munchen si orasul Ploiesti sa devina parteneri intr-un proiect din cadrul programului INTERREG Danube Transnational Programme Call 2, proiect in care dorim atragerea si altor parteneri eligibili, urmand ca aceste discutii sa fie reluate in perioada imediat urmatoare.
Tot in cadrul acestei intalniri a fost organizat la Karlsruhe, la sediul PTV un seminar de lucru, sustinut de dl. Eugen Hilbertz privind utilizarea softului de modelare a traficului la nivel macroscopic, aplicat pe o zona aleasa aleator. Acest program urmeaza sa fie aplicat si la nivelul municipiului Ploiesti in vederea actualizarii datelor din Planul de Mobilitate Urbana Durabila.
In Karlsruhe au fost studiate atat sistemul de bike-sharing, precum si alte sisteme de parcare pentru biciclete, majoritatea acestora fiind concentrate intr-un numar relativ mare in zonele de confluenta a diferitelor cai de rulare, respectiv zona garii, zona acces metrou sau zona terminale autovehicule transport calatori.
Un alt obiectiv al deplasarii a fost si intalnirea cu reprezentantii Gradinii Zoologice Münchener Tierpark Hellabrunn AG in cadrul careia a fost prezentat Master Planul Gradinii Zoologice, intocmit pe o perioada de 20 de ani.
S-au discutat aspecte privind bugetele anuale alocate precum si modul de realizare a proiectelor din Master Plan. La final, reprezentantii municipalitatii Munchen au fost invitati la Ploiesti in vederea stabilirii unei colaborari viitoare si a unui schimb de experienta in vederea modernizarii gradinii zoologice din Parcul Memorial Constantin Stere, precum si pentru identificarea unor posibilitati de promovare a acestui obiectiv.
Ploieştiul promovează mersul pe jos şi transportul cu bicicleta
2 mai 2017
(429 vizualizări)
Din aceeaşi categorie:
Perchezitii in Prahova si in alte 10 judete la persoane bănuite de tăinuire
(12 noiembrie 2020)
74 vizualizări
FOTO Peripeţii şi...pe ultimul drum! Maşină de pompe funebre, implicată într-un accident în Ploieşti!
(22 decembrie 2020)
1239 vizualizări
Casa de Asigurari de Sanatate Prahova informeaza cetatenii si furnizori de servicii medicale cu privire la reglementarile din perioada 15 mai 2020 – 30 septembrie 2020
(15 mai 2020)
515 vizualizări
Vid de comunicare în scandalul apei de la Ploieşti! Cine este vinovatul?
(13 februarie 2019)
110 vizualizări
Winter Air Sport – Zbor deasupra munţilor, între 4 şi 6 martie, la Sinaia
(3 martie 2016)
463 vizualizări
FOTO Protestul grefierilor din Ploieşti! Instanţele blocate!
(18 decembrie 2019)
1057 vizualizări
Încă un parc industrial în Prahova
(17 decembrie 2014)
138 vizualizări
Prahova revine la normalitate
(21 aprilie 2014)
345 vizualizări
Bătrân accidentat mortal de tren în zona Barierei Unirii din Ploieşti
(4 februarie 2021)
141 vizualizări
O nouă rundă de colectare a impozitelor la domiciliul ploieştenilor
(30 septembrie 2014)
83 vizualizări
Două persoane rănite după ce maşina în care se aflau s-a răsturnat, pe autostrada A3 Bucureşti - Ploieşti
(27 iunie 2018)
154 vizualizări
Accident rutier mortal la Boldeşti Scăieni, în Prahova
(13 martie 2019)
334 vizualizări
Mircea şi Vlad Cosma, din nou împreună
(30 aprilie 2014)
425 vizualizări
Validarea consilierului Marius Fenichiu, contestată de Prefectura Prahova
(30 iunie 2014 - Alex POLICALĂ)
305 vizualizări
Primarul din Câmpina şi directorul Poliţiei Locale Ploieşti, trimişi în judecată de DNA
(4 decembrie 2017)
720 vizualizări
CJ Prahova doreşte parteneriate cu Primăria Ploieşti
(21 ianuarie 2016)
422 vizualizări
TIR răsturnat pe DN1, la Breaza. Trafic restricţionat
(23 ianuarie 2019)
81 vizualizări
Cea mai veche branza din lume, descoperita langa mumii
Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E
De unde vin fructele? File din istoria păcănelelor
Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!
A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole

























