In perioada 25-29 aprilie 2017 s-a desfasurat la Munchen si Karlsruhe (Germania) cea de-a doua intalnire in cadrul proiectului FLOW (Acord de Finantare Nr. 635998-FLOW-H2020).
Flow- este un proiect european care urmăreşte să pună mersul pe jos şi mersul cu bicicleta pe picior de egalitate cu modurile de transport motorizate ca o soluţie pentru a face faţă congestiei urbane. Ploieştiul a fost reprezentat la întâlnire de viceprimarii Cristian Ganea şi George Pană
Ploiestiul este unul dintre cele treizeci de orase follower care au aderat la proiectul FLOW, urmand ca pana la finalul proiectului sa beneficieze de asistenta si sprijin pentru promovare si implementare din partea expertilor FLOW. La final, pentru fiecare oras partener, va fi elaborat un ghid pentru promovarea mersului cu bicicleta si a mersului pe jos in defavoarea oricarui tip de deplasare cu autoturisme sau alte tipuri de autovehicule, ca o solutie a decongestionarii traficului urban.
Multe orase folosesc modele de transport pentru a putea analiza impactul politicilor propuse si a masurilor de imbunantire pentru traficul urban. Sunt doua tipuri principale de modele : macroscopic, care se aplica la nivelul unei zone (adoptat in Munchen) si microscopic (adoptat in Budapesta).
Astfel, la sediul Primariei din Munchen, a avut loc o sesiune de prezentare a celor doua modele, promovata de dna. Bonnie Fenton, coordonatorul de proiect Rupprecht Consult si sustinuta dl. Eugen Hilbertz, respectiv de dna. Nora Szabo (cu proiectul FLOW-instrument de evaluare a impactului), ambii reprezentanti Planung Transport Verkehr AG (PTV). Aceasta a facut parte din consortiul care a elaborat Planul de Mobilitate Urbana Durabila al Polului de Crestere Ploiesti 2014-2020.
Acestia au prezentat metodele de planificare si posibile masuri de reducere a congestiei urbane in orase aglomerate, modul de colectare a datelor, indicatorii care ar trebui stabiliti in scopul imbunatatirii unui Plan de mobilitate existent. In acest context au fost nominalizate si cele sase orase partenere FLOW care au beneficiat de aplicarea proiectului: Dublin, Lisabona, Munchen, Gdinya, Budapesta si Sofia.
Pentru exemplificare a fost organizata de catre coordonatorii proiectului o vizita intr-o zona din oras care a beneficiat de aplicarea modelului, respectiv Kunstboulevard Arcisstrasse, parte din proiectul KUNSTAREAL. Acesta a vizat remodelarea spatiului stradal, scopul final fiind acela de decongestionare a traficului.
Totodata, s-a discutat posibilitatea ca orasul Munchen si orasul Ploiesti sa devina parteneri intr-un proiect din cadrul programului INTERREG Danube Transnational Programme Call 2, proiect in care dorim atragerea si altor parteneri eligibili, urmand ca aceste discutii sa fie reluate in perioada imediat urmatoare.
Tot in cadrul acestei intalniri a fost organizat la Karlsruhe, la sediul PTV un seminar de lucru, sustinut de dl. Eugen Hilbertz privind utilizarea softului de modelare a traficului la nivel macroscopic, aplicat pe o zona aleasa aleator. Acest program urmeaza sa fie aplicat si la nivelul municipiului Ploiesti in vederea actualizarii datelor din Planul de Mobilitate Urbana Durabila.
In Karlsruhe au fost studiate atat sistemul de bike-sharing, precum si alte sisteme de parcare pentru biciclete, majoritatea acestora fiind concentrate intr-un numar relativ mare in zonele de confluenta a diferitelor cai de rulare, respectiv zona garii, zona acces metrou sau zona terminale autovehicule transport calatori.
Un alt obiectiv al deplasarii a fost si intalnirea cu reprezentantii Gradinii Zoologice Münchener Tierpark Hellabrunn AG in cadrul careia a fost prezentat Master Planul Gradinii Zoologice, intocmit pe o perioada de 20 de ani.
S-au discutat aspecte privind bugetele anuale alocate precum si modul de realizare a proiectelor din Master Plan. La final, reprezentantii municipalitatii Munchen au fost invitati la Ploiesti in vederea stabilirii unei colaborari viitoare si a unui schimb de experienta in vederea modernizarii gradinii zoologice din Parcul Memorial Constantin Stere, precum si pentru identificarea unor posibilitati de promovare a acestui obiectiv.
Ploieştiul promovează mersul pe jos şi transportul cu bicicleta
2 mai 2017
(430 vizualizări)
Din aceeaşi categorie:
Modificări ale traseului 40 barat
(14 octombrie 2014)
113 vizualizări
Copiii din CONCORDIA au oferit un mărţişor Alteţei Sale Regale Principesa Maria a României
(2 martie 2016)
586 vizualizări
Un pacient al spitalului CFR a căzut de la etajul 3
(19 septembrie 2018)
41 vizualizări
Alertă în Prahova! O femeie de 27 de ani şi fiul ei de 2 ani au dispărut în drum spre biserică
(5 august 2019)
109 vizualizări
Incredibil! Juriştii din Primăria Ploieşti nu vor transport gratuit pentru elevi!
(11 septembrie 2016)
908 vizualizări
Patrule de jandarmi în staţiunea Cheia după ce o ursoaică şi-a făcut apariţia în localitate
(3 iunie 2017)
282 vizualizări
Un consilier local le cere scuze ploieştenilor!
(1 decembrie 2015)
231 vizualizări
Deviere Trasee TCE in data de 04.03.2020 in intervalul 15:30 – 21:00
(3 martie 2020)
37 vizualizări
Zece agenţi de la Poliţia Rutieră Prahova duşi la audieri. Sunt acuzaţi de corupţie
(30 martie 2016)
755 vizualizări
Spectacol în aer. Ploieşti Airshow 2016, evenimentul a atras mii de spectatori FOTO şi VIDEO
(14 mai 2016)
860 vizualizări
Dacă nu a fost bun la Ariceştii Rahtivani, este excelent pentru Ploieşti. Cine este noul secretar al Primăriei!
(20 septembrie 2017)
1371 vizualizări
Circulaţie închisă pe strada Depoului din Ploieşti, în zona Podului de Lemn
(5 august 2019)
173 vizualizări
“Ora Pământului” va fi marcată la Ploieşti, sâmbătă – 30 martie 2019
(28 martie 2019)
122 vizualizări
Peste 5.000 de ploieşteni şi-au achitat, în primele zile din 2019, taxele şi impozitele
(18 ianuarie 2019)
73 vizualizări
Giratoriul suspendat de la Păuleşti se inaugurează sâmbătă
(8 aprilie 2016)
425 vizualizări
Sinaia Forever, ediţia a XIX-a
(5 septembrie 2013)
359 vizualizări
Cosma îl duce pe Păunescu acasă, în Republica Moldova
(6 noiembrie 2013 - Cristina IANCU)
736 vizualizări
Cea mai veche branza din lume, descoperita langa mumii
Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E
De unde vin fructele? File din istoria păcănelelor
Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!
A luat foc internetul, au navalit deontologii, au explodat opiniile. Cazul Gheboasa, la mare concurenta cu fata ucisa in Mangalia care avea initial 12 ani si fusese violata, iar apoi 18 si ucisa de colega de camera In fapt, un produs al gradului de cultura aferent unor concetateni, domnul cu pricina a fost lasat sa evolueze intr-o siluire a...
Conflictele dintre Roberta Anastase şi Andrei Volosevici sunt vechi. Certurile dintre ei durează mult şi foarte greu vreun cunoscut reuşeşte să îi facă să comunice din nou. Rezultatul alegerilor interne de la PNL Ploieşti este încă o dovadă a faptului că liberalii au dorit să îi dea o lecţie lui Volosevici, arâtându-i voalat că nu este pe...
Prin 1951 Brâncusi a dorit să lase mostenire României 200 de lucrări si atelierul său parizian. Statul român a respins oferta. A fost o sedinţă si s-a decis că Brâncusi nu poate fi considerat un creator în sculptură pentru că "speculează prin mijloace bizare gusturile morbide ale societăţii burgheze". Cei care au hotărât asta au fost...
„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole

























