In perioada 25-29 aprilie 2017 s-a desfasurat la Munchen si Karlsruhe (Germania) cea de-a doua intalnire in cadrul proiectului FLOW (Acord de Finantare Nr. 635998-FLOW-H2020).
Flow- este un proiect european care urmăreşte să pună mersul pe jos şi mersul cu bicicleta pe picior de egalitate cu modurile de transport motorizate ca o soluţie pentru a face faţă congestiei urbane. Ploieştiul a fost reprezentat la întâlnire de viceprimarii Cristian Ganea şi George Pană
Ploiestiul este unul dintre cele treizeci de orase follower care au aderat la proiectul FLOW, urmand ca pana la finalul proiectului sa beneficieze de asistenta si sprijin pentru promovare si implementare din partea expertilor FLOW. La final, pentru fiecare oras partener, va fi elaborat un ghid pentru promovarea mersului cu bicicleta si a mersului pe jos in defavoarea oricarui tip de deplasare cu autoturisme sau alte tipuri de autovehicule, ca o solutie a decongestionarii traficului urban.
Multe orase folosesc modele de transport pentru a putea analiza impactul politicilor propuse si a masurilor de imbunantire pentru traficul urban. Sunt doua tipuri principale de modele : macroscopic, care se aplica la nivelul unei zone (adoptat in Munchen) si microscopic (adoptat in Budapesta).
Astfel, la sediul Primariei din Munchen, a avut loc o sesiune de prezentare a celor doua modele, promovata de dna. Bonnie Fenton, coordonatorul de proiect Rupprecht Consult si sustinuta dl. Eugen Hilbertz, respectiv de dna. Nora Szabo (cu proiectul FLOW-instrument de evaluare a impactului), ambii reprezentanti Planung Transport Verkehr AG (PTV). Aceasta a facut parte din consortiul care a elaborat Planul de Mobilitate Urbana Durabila al Polului de Crestere Ploiesti 2014-2020.
Acestia au prezentat metodele de planificare si posibile masuri de reducere a congestiei urbane in orase aglomerate, modul de colectare a datelor, indicatorii care ar trebui stabiliti in scopul imbunatatirii unui Plan de mobilitate existent. In acest context au fost nominalizate si cele sase orase partenere FLOW care au beneficiat de aplicarea proiectului: Dublin, Lisabona, Munchen, Gdinya, Budapesta si Sofia.
Pentru exemplificare a fost organizata de catre coordonatorii proiectului o vizita intr-o zona din oras care a beneficiat de aplicarea modelului, respectiv Kunstboulevard Arcisstrasse, parte din proiectul KUNSTAREAL. Acesta a vizat remodelarea spatiului stradal, scopul final fiind acela de decongestionare a traficului.
Totodata, s-a discutat posibilitatea ca orasul Munchen si orasul Ploiesti sa devina parteneri intr-un proiect din cadrul programului INTERREG Danube Transnational Programme Call 2, proiect in care dorim atragerea si altor parteneri eligibili, urmand ca aceste discutii sa fie reluate in perioada imediat urmatoare.
Tot in cadrul acestei intalniri a fost organizat la Karlsruhe, la sediul PTV un seminar de lucru, sustinut de dl. Eugen Hilbertz privind utilizarea softului de modelare a traficului la nivel macroscopic, aplicat pe o zona aleasa aleator. Acest program urmeaza sa fie aplicat si la nivelul municipiului Ploiesti in vederea actualizarii datelor din Planul de Mobilitate Urbana Durabila.
In Karlsruhe au fost studiate atat sistemul de bike-sharing, precum si alte sisteme de parcare pentru biciclete, majoritatea acestora fiind concentrate intr-un numar relativ mare in zonele de confluenta a diferitelor cai de rulare, respectiv zona garii, zona acces metrou sau zona terminale autovehicule transport calatori.
Un alt obiectiv al deplasarii a fost si intalnirea cu reprezentantii Gradinii Zoologice Münchener Tierpark Hellabrunn AG in cadrul careia a fost prezentat Master Planul Gradinii Zoologice, intocmit pe o perioada de 20 de ani.
S-au discutat aspecte privind bugetele anuale alocate precum si modul de realizare a proiectelor din Master Plan. La final, reprezentantii municipalitatii Munchen au fost invitati la Ploiesti in vederea stabilirii unei colaborari viitoare si a unui schimb de experienta in vederea modernizarii gradinii zoologice din Parcul Memorial Constantin Stere, precum si pentru identificarea unor posibilitati de promovare a acestui obiectiv.
Ploieştiul promovează mersul pe jos şi transportul cu bicicleta
2 mai 2017





Din aceeaşi categorie:
Primarul Dobre, la cuţite cu crescătorii de cai : ”Avem Hipodrom de 15 milioane de euro, angajaţi, dar nici un cal!”
(8 octombrie 2016)
421 vizualizări
Locurile de muncă vacante în Prahova la data de 4 iulie 2014
(4 iulie 2014)
871 vizualizări
FOTO A venit scadenţa! Veolia cere Primăriei să aprobe noul tarif al gigacaloriei, aprobat de ANRE!
(2 octombrie 2019)
491 vizualizări
Rus: Lucrările la autostrada Comarnic - Braşov, greu de susţinut financiar din bugetul statului
(14 februarie 2015)
50 vizualizări
INCREDIBIL Ploieşti:Copil în vârstă de 9 ani, în stop cardio-respirator la şcoală!
(16 februarie 2021)
148 vizualizări
Primarul din Slănic, revoltat că în oraş a fost organizat un centru de carantină! Postarea publică a edilului liberal!
(4 aprilie 2020)
597 vizualizări
Kovesi va avea propriul serviciu secret
(6 octombrie 2013)
134 vizualizări
Nu ai înlăturat zăpada de pe trotuarul din faţa curţii? Primeşti amendă!
(6 ianuarie 2015)
84 vizualizări
Motociclist rănit grav într-un accident pe DN1, la Puchenii Mari
(7 august 2018)
141 vizualizări
Focar de scarlatină la o grădiniţă cu program prelungit din Urlaţi
(22 februarie 2017)
662 vizualizări
Accidente grave la trecerea de pietoni de pe Bulevardul Bucureşti! Un om a murit iar altul este în stare gravă
(20 noiembrie 2017)
1030 vizualizări
Vine iarna! Prahova sub cod portocaliu şi galben de vreme rea
(29 octombrie 2017)
924 vizualizări
Ziua şi scandalul în Radu de la Afumaţi. Nevestele scandalagiilor s-au luat la ceartă!
(27 februarie 2021)
303 vizualizări
Ploieştiul scapă de scenariul roşu! Rata incidenţei Covid-19 a coborât sub 3 la mia de locuitori
(26 aprilie 2021)
215 vizualizări
APA NOVA PLOIESTI ANUNTA INTRERUPEREA ALIMENTARII CU APA POTABILA, IN DATA DE 11 IANUARIE 2019
(10 ianuarie 2019)
48 vizualizări
Sinaia: Se redeschide circulaţia rutieră pe strada Octavian Goga
(21 octombrie 2013)
192 vizualizări
Pericol de explozie în Prahova. Incendiu la o locuinţă din Puchenii Mari lângă care era o magazie cu 100 tone azotat de amoniu VIDEO
(23 decembrie 2017)
828 vizualizări
.jpg?width=60&height=60&cropratio=1:1&image=/images/stories/fructe(1).jpg)
Fructele cu cele mai puține calorii. Drept urmare, consumul lor poate reduce

Să începem direct: dacă ai deschis articolul ăsta, probabil vrei să afli cum
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole