Tribunalul Prahova a anunţat că programul cu publicul al arhivei din cadrul Secţiei a II-a Civile, de Contencios Administrativ şi Fiscal va fi suspendat până pe 4 noiembrie, inclusiv, deşi iniţial se precizase că acesta va fi reluat din 1 noiembrie. Motivul este că nu au fost finalizate operaţiunile de mutare a activităţii acestei secţii în complexul comercial Winmarkt Omnia

În aceeaşi perioadă, va fi suspendată şi activitatea registraturii aceleiaşi secţii din sediul situat, mai nou, la etajul III al Centrului Comercial "Winmarkt" din Ploieşti. Toate acţiunile şi cererile de competenţa funcţională a secţiei indicate vor putea fi depuse personal la registratura care funcţionează în sediul din Ploieşti, str. Văleni, nr.44, jud.Prahova, în intervalul 9-13.

Acţiunile şi cererile pot fi transmise, în perioada indicată, şi prin fax, la numărul 0244/523265, sau prin e-mail, la adresele: [email protected] ori [email protected].

În schimb, începând cu data de 1 noiembrie 2016, şedinţele de judecată ale Secţiei a II-a Civile, de Contencios Administrativ şi Fiscal se vor desfăşura conform planificării, în spaţiul de la etajul III al Centrului Comercial "Winmarkt", din Mun. Ploieşti, B-dul Republicii nr. 15, jud. Prahova.

Măsurile au fost luate pentru a se permite finalizarea mutării documentelor din vechiul sediu al instanţei, o clădire şubredă din zona Poşta Mare, în cel nou, amenajat la etajul al treilea al complexului Winmarkt  Omnia.