Japonezii de la Sony vor să scadă numarul de televizoare şi telefoane mobile din linia de produse pentru a scădea costurile, bazându-se însă pe încasările uriaşe pe care le au datorită PlayStation 4 şi industriei senzorilor de imagine.

"Nu ţintim să creştem cota de piaţă, ci profituri mai mari" a declarat noul şef al diviziei de telefonie de la Sony, Hiroki Totoki. Sony nu plănuieşte nici să prelungească înţelegerea cu FIFA, urmând să nu mai sponsorizeze Cupa Mondială de fotbal. Clauza de prelungire a contractului era de 225 de milioane de euro.

Veştile sunt însă bune în ceea ce priveşte divizia de videogame, obiectivul fiind creşterea cu un sfert în următorii 3 ani. De asemenea, cei de la Sony spun că, în divizia de device-uri care conţine industria senzorilor de imagine, vânzările pot creşte cu 70%.

"Există aşteptări mari de la Sony acum, dar nimic nu este singur până nu vor exista rezultate" a declarat Akino Mitsushige, şeful Ichiyoshi Asset Management. "Ieşirea de pe piaţa telefoanelor mobile este o opţiune, dar nu pot face asta acum, aşa că vor fi nevoiţi să facă schimbări fundamentale".