Decizie de ultimă oră din partea companiei Dacia! Activitatea o să fie întreruptă, aşa că reprezentanţii au făcut un anunţ ce vizează activităţile de la fabrica din Mioveni. În următoarea perioadă, se anunţă schimbări drastice printre angajaţi.

 

Schimbări la Dacia. Ce se întâmplă cu activitatea în următoarea perioadă

 

Reprezentanţii Dacia au trimis o notă informativă prin care anunţau angajaţii de ce o să se întâmple în următoarea perioadă. Ca urmare, programul o să fie adaptat în funcţie de criza globală a componentelor electronice auto, după ce pandemia a pus beţe în roate companiilor din toată lumea.

 

Încă de la începutul crizei generate de coronavirus, multe afaceri au fost nevoite să îşi închidă uşile. Oamenii s-au confruntat cu probleme în momentul în care au rămas fără loc de muncă, iar acum, se pare că Uzina Vehicule Dacia îşi va întrerupe activitatea în perioada 2-10 septembrie, potrivit e.piteşti.ro.

 

Mai cu seamă, în zilele de 2,3,6, 7 şi 10 septembrie o să fie realizate, în mod excepţional, activităţile ce au legătură cu presajul, caroseria, anume piesele de schimb, CKD şi amorsare fluxuri de fabricaţie, montajul, anume retuşul vehiculelor, mentenanţa programată şi recepţia pieselor, adică descărcarea camioanelor.

 

Cum o să fie plătiţi angajaţii ce o să rămână acasă, de fapt

 

De asemenea, activitatea de la Uzina Mecanică şi Şasiuri Dacia o să fie desfăşurată conform programului normal, dar o să existe câteva excepţii. Printre ele se numără activităţiile ce au legătură cu liniile sincron, legate de procesul de fabricaţie, uzinajul pieselor pentru motor K şi liniile de uzinaj şi sudură şasiuri legate de liniile sincron.

 

Angajaţii Dacia o să fie şi ei nevoiţi să se confrunte cu anumite schimbări în următoarele zile, mai ales pentru că numărul personalului o să fie adaptat în funcţie de nevoile clienţilor externi, dar şi de programul UVD, UMCD. Ca urmare, cei ce o să rămână acasă o să fie plătiţi cu 85% şi tichete de masă.

 

Dacia, o nouă lovitură. Ce a reuşit să facă compania

Cu toate acestea, chiar dacă programul Dacia o să fie schimbat în următoarea perioadă, reprezentanţii au primit o veste excepţională.

 

Se pare că modelul Sandero a fost autoturismul cu cele mai multe înmatriculări noi în luna iulie, fiind prima oară când vehiculele ocupă acest loc fruntaş la nivel european.

 

Sandero a avut o creştere mare în ultimele patru luni, fiind înregistrate, doar în luna iulie, aproximativ 20.500 de unităţi înmatriculate. Versiunea Stepway, produsă în România, reprezintă 75% din vânzările în Europa. Ba chiar, Ford Puma şi Dacia Duster au reuşit să obţină şi ele locuri fruntaşe.

 

 

 

 

Sursa: www.playtech.ro