În urma scandalului Diesegate, grupul Volkswagen (VW) a fost obligat să deschidă o campanie de rechemări în service pentru modificarea soft-ului „minicinos” care măsluia rezultatele testelor de noxe, campanie care a avut în România cel mai mic succes. Practic, numai 30 la sută dintre proprietarii români de maşini VW, Audi, Seat sau Skoda dotate cu respectivele motoare au ajuns pentru update-ul de soft.
Surse din piaţă spun că posesorii români de astfel de maşini nu merg să-şi facă modificările de soft pentru că printre ei s-a răspândit repede vestea că după trcerea prin service motoarele maşinilor îşi pierd din putere, consumă mai mult sau trepidează la divese turaţii. De altfel pe un forum al posesorilor de astfel de maşini din România sunt pagini întregi, cu zeci de postări fiecare, în care oamenii se plâng de această problemă.
De exemplu, posesorul unui VW Polo, 1.6 TDI din anul 2009 90 CP susţine că după resoftare s-a trezit că motorul trepidează numai la relanti la exact 900 de rotaţii pe minut. Un alt posesor susţine că „maşina nu mai trage”. „Am impresia ca e subturată mereu, zgomotul este de asemenea celui al unui motor subturat, schimbă mai jos treptele decât înainte, răspunde întârziat la pedală. Într-un cuvânt merge prost rău”, scrie acesta. Un alt motiv pentru care românii nu ajung cu maşinile în service este că, din punct de vedere legal, prezentarea la atelierele VW nu este obligatorie. O situaţie asemănătoare se întâlneşte şi în alte câteva ţări europene.
Procentul prezentărilor la service nu este atât de mic cum s-a înregistrat în România dar suficient cât să îngrijoreze autorităţile.
De ce nu merg românii în service să-şi repare maşinile atinse de Dieselgate
8 martie 2018


Din aceeaşi categorie:
Cele mai scumpe maşini de jucărie
(28 decembrie 2014)
1816 vizualizări
Tesla va permite celorlalţi constructori auto să îi folosească patentele
(14 iunie 2014)
71 vizualizări
Volkswagen continuă investiţiile în Rusia, în ciuda sancţiunilor UE
(22 martie 2014)
100 vizualizări
O singură marcă second-hand a reprezentat 83% din totalul maşinilor noi înmatriculate în România în 2021
(3 ianuarie 2022)
423 vizualizări
Cea mai sigură maşină din lume în 2018
(14 ianuarie 2018)
270 vizualizări
Volkswagen pregăteşte modelul de 8.500 de euro
(28 aprilie 2014)
174 vizualizări
BMW prezintă Seria 7 hibrid care consumă 2,3 la sută!
(15 februarie 2016)
583 vizualizări
BMW va rechema în service aproape 200.000 de autovehicule vândute în China
(7 ianuarie 2017)
40 vizualizări
O nouă uzină de montaj a cutiilor de viteză pentru Mercedes, în România
(11 ianuarie 2014)
131 vizualizări
Schimbări drastice în Codul Rutier. Ce se întâmplă dacă îţi expiră ITP-ul
(20 iulie 2017)
517 vizualizări
Dusterul cu numărul un milion
(12 aprilie 2014)
63 vizualizări
Noul BMW Seria 5, disponibil în România. Cât costă
(9 noiembrie 2016)
73 vizualizări
Peste 18.000 de tichete electronice au fost rezervate de persoane fizice şi juridice în cadrul programului „Rabla
(27 septembrie 2015)
49 vizualizări
VIDEO BMW izbit in plin de un camion
(11 august 2019)
320 vizualizări
Rulota românească Tracia va deveni realitate
(2 decembrie 2016)
574 vizualizări
Preţurile maşinilor şi cel al benzinei scad de la 1 ianuarie 2016
(27 iunie 2015)
69 vizualizări
De ce refuză românii să-şi repare motoarele VW afectate de Dieselgate
(19 iulie 2018)
110 vizualizări

Oamenii de stiinta germani au descoperit cea mai veche branza din lume. E

Dacă ai jucat vreodată un slot și te-ai întrebat „Ce caută lămâia asta aici?”, nu
Ia zi, Bulă, obişnuieşti să fumezi?
Bulă: – Mmm… Aşa şi aşa…
– Dar cât înseamnă „aşa şi aşa”?
– Mmm… Păi cam 4 pachete pe zi.
– Dulciuri mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam 5 ciocolate pe zi.
– Sărat mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Cam o solniţă pe zi pun în mâncare.
– Grăsimi mănânci? – Mmm… Aşa şi aşa…
Cam un kil- două de slană pe zi…
– Prăjit mănânci?
– Mmm… Aşa şi aşa… Pe zi… Cam câte o omletă de 4 ouă şi cartofi prăjiţi, asezonaţi cu cârnaţi
.– Aha… Dar de băut, bei? – A, da! De băut, beau!



„Omul cel mai fericit e cel care-i face fericiţi pe cât mai mulţi oameni.” — Denis Diderot
Curs valutar
2 aprilie 2024

EURO = 4.9705 RON


USD = 4.6276 RON


GBP = 5.8148 RON

Top articole