Twitter a lansat o versiune mai simplă a aplicaţiei sale pentru telefoane mobile pentru a atrage noi utilizatori de pe pieţele emergente, informează AFP.

"Twitter Lite este un mijloc foarte bun pentru numeroase persoane de pe pieţele emergente din Asia-Pacific, America de Sud şi Africa, pentru a avea Twitter pentru prima dată pe telefoanele lor", a declarat Patrick Traughber, product director la cunoscuta reţea de socializare.

Twitter Lite "trebuie să facă Twitter mai accesibil pentru milioane de oameni", a adăugat el.

Această versiune mai simplă de Twitter poate fi accesată pe un browser, fără a fi nevoie de descărcarea aplicaţiei şi este destinată smarthphone-urilor cu conexiuni lente, ocupând mai puţin spaţiu pe telefonul mobil faţă de aplicaţia originală.

Iniţiativa vine într-un moment în care Twitter se confruntă cu dificultăţi în ceea ce priveşte creşterea numărului de utilizatori şi generarea de suficiente venituri pentru a deveni rentabil.

La şfârşitul anului 2016, Twitter număra aproximativ 319 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună — o creştere de 4% faţă de anul precedent.