Apple a înregistrat cel mai bun trimestru până acum în ceea ce priveşte vânzările de ceasuri inteligente, compania reuşind să vândă peste 6 milioane de exemplare de Apple Watch.

Conform firmei de analiză Canalys, ultimul trimestru a fost unul excelent pentru divizia de smartwatch-uri a celor de la Apple. Compania americană a reuşit să vândă peste 6 milioane de exemplare de Apple Watch.

Cele 6 milioane de modele vândute au adus Apple venituri de 2,6 miliarde de dolari. Acest record în materie de vânzări a ajutat Apple să acapareze în ultimul trimestru aproximativ 80% din piaţa de smartwatch-uri.

Cei de la Canalys pun acest succes pe seama a doi factori. Pe de o parte, este meritul campaniilor de marketing derulate de Apple, de cealaltă parte o contribuţie importantă a avut-o şi realinierea preţurilor, care a atras audienţe mai largi.

Creşterea de la an la an a vânzărilor de Apple Watch în ultimul trimestru este de 12%. Canalys estimează că, per total, în 2016 Apple a vândut 11,9 milioane de ceasuri inteligente, reprezentând 49% din piaţă.

Apple se situează la mare distanţă de competitori. Locurile doi şi trei sunt adjudecate de Fitbit şi Samsung, cu 17%, respectiv 15% din piaţa de smartwatch-uri.

În urmă cu doar o săptămână, şeful Apple, Tim Cook, a declarat că cererea de Apple Watch a fost atât de mare în ultimul trimestru, încât Apple nu a putut să le producă suficient de repede.