Facebook şi-a continuat creşterea în al doilea trimestru al acestui an, profitul grupului american triplându-se aproape, în timp ce audienţa şi veniturile din publicitate sunt în permanent progres, transmite joi AFP.

Prima reţea de socializare în plan mondial, care şi-a publicat rezultatele miercuri, a anunţat 1,71 de miliarde de utilizatori la sfârşitul lunii iunie, faţă de 1,65 de miliarde cu trei luni înainte. Dintre aceştia, 66% se conectează la reţea zilnic, procent stabil faţă de trimestrul precedent.

Cifra de afaceri a crescut cu 59%, atingând 6,44 de miliarde de dolari şi depăşind aşteptările analiştilor. Publicitatea mobilă reprezintă 84% din veniturile publicitare încasate de grup, şi ele în creştere cu 63%.

Aceste rezultate diferă de cele ale reţelei concurente Twitter, care a anunţat marţi o pierdere netă de 107 milioane de dolari şi o creştere considerată nesatisfăcătoare în trimestrul al doilea, încheie AFP.

AGERPRES