Aceasta este decizia publicată de topul Best Global Brands, una dintre cele mai urmărite ierarhii la nivel mondial. După 13 ani consecutivi de supremaţie Coca Cola, a apărut în sfârşit o schimbare. Apple a urcat pe primul loc în acest an, cu o valoare a brandului estimată la 98,3 miliarde de dolari, în creştere cu 28% faţă de anul trecut. Pe locul secund se găseşte Google, marcă evaluată la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decât în 2012. Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare la nivel mondial, a căzut de pe prima poziţie până pe locul 3. Brandul Coca-Cola a crescut în valoare cu 2% în ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari. Top 10 este dominat de companii din sectorul IT. Locul al patrulea revine grupului IBM, cu o valoare a brandului de 78,8 miliarde de dolari, urmat de Microsoft, cu 59,54 miliarde de dolari. Locul şase este ocupat de General Electric (46,9 miliarde de dolari), urmat de McDonald's (42 miliarde de dolari).