Pentru ca Facebook a ajuns la concluzia ca nimeni nu vrea să vadă postările unui brand în detrimentul celor ale propriilor prieteni au hotarat sa ajusteze algoritmul de afişare a postărilor în feed.

Pentru a restabili echilibrul, Facebook a anunţat că va reconfigura News Feed-ul astfel încât să afişeze conţinut de la prietenii apropiaţi, ceea ce ar putea „deprioritiza” postările venite de la paginile comerciale.

Alte ajustări includ şi ponderarea limitei postărilor afişate, de la un singur prieten, în feed-ul persoanelor care au conţinut puţin, cât şi limitarea afişărilor care indică faptul că un prieten a dat Like sau a comentat la o postare, pentru a face loc conţinutului pentru care manifeşti interes.

Combinate, aceste actualizări, ca şi cele dinaintea acesteia, ar putea reduce vizibilitatea în feed a Paginilor. În vreme ce afişarea mai multor postări de la prieteni poate face, pe termen lung, experienţa pe Facebook mai benefică pentru utilizator, este o lovitură destul de grea pentru afaceri care au făcut din Facebook o sursă de trafic importantă.

Pentru afaceri şi publicaţiile online asta înseamnă că va trebui să lucreze mai mult pentru a crea conţinut cu adevărat de calitate, conţinut pe care utilizatorii să îl dorească în feed-ul lor, fie vor fi nevoiţi să investească bani în promovarea postarilor.