Grecia a fost destinaţia cea mai vândută la Târgul de Turism, aproape 60% dintre pachetele cumpărate vizând insulele elene, vânzările înregistrate în perioada târgului crescând cu aproape 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

“Şi anul acesta, Grecia rămâne pe locul întâi pe segmentul charterelor şi al transportului individual. Românii au ales destinaţiile clasice pentru vara 2015 alături de Grecia — Turcia, Spania. Interes au prezentat şi noile destinaţii pentru vara 2015, Rimini şi Costa Blanca, dar şi Aqaba. Turiştii au plătit, în medie, cu 50% mai puţin pentru o vacanţă rezervată la târg, astfel că, pentru un sejur în Grecia, întregul pachet a costat 350 euro pentru 7 nopţi cazare în hotel de 4 stele şi transport cu charterul. Românii au înţeles, în sfârşit, că îşi pot permite o vacanţă de vis dacă şi-o plănuiesc din timp, profitând de reducerile early booking cumulate cu reducerile pe care le oferim pe toată perioada târgului‘, a declarat vicepreşedinte ANAT, Alin Burcea.

Cele mai vândute destinaţii greceşti au fost, conform comunicatului remis joi , insulele Creta, Rodos, Corfu, Mykonos, Santorini, iar preţul plătit pe un pachet a fost de aproximativ 350 euro. La scurtă distanţă de acestea se situează circuitele, cele mai accesate fiind cele din primăvară şi vară în India, Rusia, Israel şi Iordania, dar şi capitalele europene.

Turismul social şi cel pentru seniori au înregistrat, de asemenea, creşteri, în special ofertele pentru Spania Turcia, dar şi Bulgaria. Cele mai vândute oferte au fost Madeira (Portugalia), Istanbul, Cappadocia şi Riviera Mediteranei, Costa Brava, Sicilia şi Toscana.

Pentru Paşte, cele mai căutate oferte au fost cele în Bulgaria, România şi Antalya, dar românii au ales să petreacă Sfintele Sărbători şi în Cracovia, Croaţia sau Toscana.