TITLURILE ZILEI:
• Comisia Europeană a reclamat România la Curtea de Justiţie pentru neadoptarea unor măsuri naţionale privind gestionarea deşeurilor    • Proiectul de hotărâre privind interzicerea folosirii animalelor în circuri şi expoziţii, aprobat de CGMB; fac excepţie caii, câinii, porumbeii, papagalii şi animalele folosite în delfinarii sau acvarii    • Peste 80 la sută din locurile de cazare de pe Valea Prahovei, ocupate de 1 Mai    • UBER România: Am primit asigurări de la Guvern că modificările aduse legii taximetriei nu vor afecta în nicio măsură serviciul nostru şi nici şoferii parteneri    • FIFA: România, amendată cu 8.000 de franci elveţieni din cauza comportamentului spectatorilor la meciul cu Danemarca    • Cele mai falsificate alimente    • Maxima zilei - 28 aprilie 2017    • Bancul zilei din data de 28 aprilie 2017    • Comisia Europeană a reclamat România la Curtea de Justiţie pentru neadoptarea unor măsuri naţionale privind gestionarea deşeurilor    • Proiectul de hotărâre privind interzicerea folosirii animalelor în circuri şi expoziţii, aprobat de CGMB; fac excepţie caii, câinii, porumbeii, papagalii şi animalele folosite în delfinarii sau acvarii    • Peste 80 la sută din locurile de cazare de pe Valea Prahovei, ocupate de 1 Mai    • UBER România: Am primit asigurări de la Guvern că modificările aduse legii taximetriei nu vor afecta în nicio măsură serviciul nostru şi nici şoferii parteneri    • FIFA: România, amendată cu 8.000 de franci elveţieni din cauza comportamentului spectatorilor la meciul cu Danemarca    • Cele mai falsificate alimente    • Maxima zilei - 28 aprilie 2017    • Bancul zilei din data de 28 aprilie 2017    
Jurnalul Prahovean foloseşte cookies-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Aflaţi mai multe.
Vineri - 28 aprilie 2017 3:33:04

Jurnalul Prahovean
ISSN 2344 – 1488; ISSN–L 2344 – 1488


Street-food este în trend şi în România


2 iulie 2013

citeşte totul despre:
antreprenori,
clatite,
client,
bucuresti,
business,
copioase,
consumatorii,
dulceata,
frantuzesc,
gastronomice,
gatite,
pranzului,
publice,
provocare,
sezon



rating     (71 vizualizări)

Două tinere încearcă să-i educe pe români în zona de street-food, ele iniţiind o nouă afacere: vânzarea de clatite.  Acest domeniu nu este foarte dezvoltat în România, si, din acest motiv, Georgiana Gheorghe, actionar la Presage PR si Adela Bulic, account director la Presage PR, încearcă să facă primii paşi, deschizand primele Creperie d’Amour.


„Creperie d’Amour se concentrează, ca activitate de bază, pe prepararea clătitelor dulci şi sărate, gătite pe loc, conform reţetelor autentice bretone, căci Bretagne este ţara mamă a clătitelor. Toate preparatele au la bază aluatul tradiţional franţuzesc, cele dulci fiind aromate şi fine, cu aluat din făină albă, iar cele sărate fiind savuroase şi copioase, cu aluat din făină integrală. Urmăm tradiţia bretonă, dar reţetele casei sunt originale, iar meniul se schimbă în funcţie de anotimp, de gusturile fiecărui client şi de ingredientele de sezon.”, spune Adela Bulic.

Principala dificultate, mai ales la început de drum este una cu care se confruntă foarte mulţi antreprenori români – birocraţia şi interacţiunea cu autorităţile de profil, dar şi cu reprezentanţii instituţiilor  publice. O altă provocare foarte mare este aceea de a familiariza consumatorii din România cu ideea de „crepes salees”.

„Având în vedere că tot  românul mănâncă clătite, acasă ori la restaurant, însă le preferă, de obicei, ca desert, cel mai des cu dulceaţă de vişine, noi ne-am propus să creăm obiceiul gustării savuroase sau a prânzului gustos, cu clătite sarate”, spune Adela Bulic.

Una dintre fete a spus că sezonul de vară a avut un mare impact în creşterea vânzărilor, trimestrul doi însemnând triplarea volumului de clătite vândut în trimestrul întâi.

 Creperie d’Amour s-a înfiinţat în urmă cu opt luni, în Bucureşti şi s-a lansat după o investiţie iniţială de 20.000 de euro.

"Suntem deja în punctul de break even, iar în lunile în care am fost profitabili am reinvestit profitul.", spune una dintre fete.

Conceptul Creperie d’Amour are două componente, ceea ce se concretizează practic în două linii de business: unităţile Creperie d’Amour - în prezent o clătitărie în Pipera, sistemul de stand mobil cu care participă la evenimente culturale şi gastronomice, dar şi serviciile de catering.

Sursa: wall-street.ro


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin
Adăugaţi un comentariu:
Folosind un cont de facebook:
sau folosind formularul următor:

Nume:

Email:

Comentariul:

Cod siguranţă:
Codul de securitate



Din aceeaşi categorie:



















Grupul de firme Baupartner propune metode constructive inovatoare, pentru a răspunde în mod unic şi specific nevoilor fiecărui beneficiar în parte

































bancul_zilei

Doi politisti la biserica; unul dintre ei il intreaba pe preot care avea bratul in ghips:
– Ce ai patit, parinte?
– Nimic fiule, m-am impiedicat de bideu si mi-am rupt mana.
Ies politaii din biserica si primul il intreaba pe al doilea:
– Ce dracu e ala bideu???
– Eu de unde sa stiu, sunt mai bine de zece ani de cand nu am mai fost la biserica!




















„Nu aduna bani, adună-te cu oameni buni!” — Nikolai Gogol

Curs valutar
27 aprilie 2017


EUR
EURO = 4.5289 RON

Moneda euro a scăzut


USD
USD = 4.1565 RON

Dolarul american a scăzut



GBP
GBP = 5.3615 RON

Lira sterlina a crescut


Top articole

JurnalulPH Advertising va ofera servicii de publicitate si reclama online