Val de reclamaţii legate de una dintre cele mai mari firme de asigurări RCA din România. Şoferii care au avut accidente rutiere se plâng că primesc despăgubiri prea mici, care întârzie uneori câteva luni. Mai mult, sunt nemulţumiţi că nu reuşesc să ia legătura cu angajaţii companiei nici telefonic, nici prin e-mail.

Flavius Panaite din Râşnov a avut un accident în primăvară. E nemulţumit că i s-a propus o despăgubire care nu acoperă nici jumătate din costul reparării maşinii. A cerut mai mulţi bani şi a primit răspuns de la asigurator după patru luni.

Şoferul e hotărât să meargă chiar în instanţă pentru a obţine o despăgubire mai mare. Deocamdată, va face doar o reclamaţie la Autoritatea de Supraveghere Financiară. Însă, la ASF, sunt deja cunoscute problemele de comunicare ale companiei care deţine aproape un sfert dintre poliţele RCA. Autoritatea i-a cerut firmei să ia măsuri.

Compania nu a răspuns solicitării de informaţii trimise de jurnaliştii TVR. Dar pe pagina sa de internet recunoaşte problemele de comunicare din această perioadă şi le solicită celor interesaţi să trimită un e-mail.

Ultimele date publicate de ASF arată că, în a doua jumătate a anului trecut, au fost avizate de societăţile de asigurare aproape 120.000 de dosare de daună pentru poliţe RCA. Doar pentru 84% asiguratorii au dat banii, iar durata medie de plată a fost de 12 zile.