Compania aeriană Blue Air, cu capital privat românesc, mizează în acest an pe afaceri de 300 de milioane euro după o creştere de peste 50% a numărului de pasageri şi extinderea reţelei de destinaţii interne şi externe.

„Cele mai căutate destinaţii rămân cele italiene, dar sun­tem surprinşi de creşterea de pe Germania şi Anglia“, a spus la ZF Live Gheorghe Răcaru , director general al Blue Air.

Torino este unul dintre hub-urile majore ale companiei româneşti, cu curse spre şase capitale europene.

„AlItalia a lăsat pieţe nedeservite după ce s-a retras de la Torino. Aşa că am profitat şi am intrat pe destinaţiile neacoperite şi am ajuns cel mai mare operator aerian de pe acest aeroport, cu 16 destinaţii acoperite. Avem entitate juridică ca sucursală, avem angajaţi locali, plătim taxe locale. Limba română a devenit a doua limbă oficială din Torino în urma unei decizii a autorităţilor locale.“, a mai spus Gheorghe Răcaru.